Zestaw do manikiuru i pedikiuru z Rossmanna

Dzisiaj krótka recenzja zestawu, który naprawdę pozytywnie mnie zaskoczył, a kupiłam go przez przypadek. Stosunek jakości do ceny jest bardzo dobry. Zestaw kosztuje 20 zł i pomaga ogarnąć nasze paznokcie i skórki. Kiedy zobaczyłam go na półce stwierdziłam, że muszę wypróbować. Nie radzi sobie jednak ze stwardniałą skórą.




Tak prezentuje się zestaw po otwarciu pudełka. W środku jest przejrzysta instrukcja, a wszystkie przyrządy zapakowane są w bardzo funkcjonalne plastikowe etui. Teraz zaprezentuję co zawiera zestaw i opowiem o tym parę słów.


1. Przyrząd do cofania skórek i wyciągania brudu spod paznokcia. 
2.Obcinacz do paznokci, pierwszy który tylko jednym ruchem obcina całego  paznokcia.


3.Frezarka. Zawiera dwa stopnie prędkości i obroty w prawo i lewo oraz lampkę. 
4.Baterie były dołączone w zestawie. To też mnie bardzo zaskoczyło, bo rzadko się to zdarza. Gdy zauważymy, że końcówki kręcą się zbyt wolno wystarczy wymienić baterie i wszystko wraca do normy.


5-7. Dyski do usuwania nagniotków oraz szorstkiej skóry i do polerowania paznokci.
Moim zdaniem te dyski kompletnie nie nadają się do usuwania nagniotków, ponieważ musiałabym chyba cały dzień szlifować, żeby uzyskać gładką skórę na stopach.
5.Świetnie nadaje się do usuwania stwardniałych skórek zwłaszcza na stopach.
6.Jest dobra do końcowej fazy polerowania paznokcia.
7.Nadaje się do usuwania większych zgrubień z płytki paznokcia jak i do nadawania kształtu kwadratowego.


8,9,11. Są to stożki to szlifowania, nadawania kształtu paznokciom u rąk i nóg, jak również do usuwania zgrubień skóry. Świetnie nadają się do wygładzania i usuwania skórek.
10. Szczoteczka do usuwania pyłu i zanieczyszczeń nawet z najmniejszych zakamarków między skórą a paznokciem.

Zestaw bardzo polecam. Jeszcze nie doszłam do perfekcji w używaniu tego urządzenia, ale powoli idzie mi coraz lepiej. Moja ocena to 9/10. Jeden punkt odejmuję za złe umiejscowienie lampki, która nie świeci tam gdzie powinna.


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.