Odżywka do rzęs Pierre Rene Medic.

Odżywkę kupiłam skuszona marką, kolorem i opisem producenta. Potrzebowałam czegoś co wzmocni, zagęści rzęsy oraz będzie przeciwdziałać wypadaniu.






Odżywki używałam przez trzy miesiące codziennie wieczorem. Niestety  okazała się zupełnie nie tym czego potrzebowałam. Nie zrobiła z moimi rzęsami nic. Wypadają może troszkę mniej, ale po Pierre Rene spodziewałam się o wiele lepszego efektu. Odżywka miała być dostosowana do osób o wrażliwych oczach oraz noszących soczewki kontaktowe. Niestety nie jest, ponieważ po zastosowaniu zdarzało się, że piekły oczy. Do tego cena jak na taki bubel jest dość wysoka. Ja kupiłam ją za 20 zł w drogerii Jaśmin. Ponownie nie chciałabym jej nawet za darmo. Sprawdza się jedynie jako baza pod tusz, dzięki niej rzęsy się nie sklejają, a przy demakijażu tusz łatwiej się zmywa. Wykończę ją używając właśnie w ten sposób. Na pewno nie kupię tej odżywki nigdy więcej i zdecydowanie odradzam Wam zakup.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.