Miss Sporty Metal Flip 30


Dzisiaj na tapetę idzie lakier z nowej serii Miss Sporty - Metal Flip, a konkretnie nr 30. Jest to piękny holograficzny lakier mieniący się w odcieniach błękitu, srebra i zieleni.


Lakier jest świetny, kupując go nie spodziewałam się aż tak dobrego efektu. Na paznokciach prezentuje się tak jak widać poniżej. Próbowałam uchwycić wszystkie kolory na jakie się mieni, ale nie udało mi się oddać tego efektu na zdjęciu.



Trwałość jest bardzo dobra. Lakier trzyma się na paznokciach u mnie już 5 dzień bez żadnych odprysków. Daje piękny efekt.  Robi duże wrażenie i zwraca uwagę. Szybko wysycha.  Kosztuje około 8 zł, co też jest jego wielkim plusem. Posiada bardzo wygodny duży lekko spłaszczony i zaokrąglony na końcu pędzelek. Ma też niestety 2 swoje minusy, których oczywiście nie mogę i nie zamierzam przemilczeć. Trzeba nałożyć 3 dość grube warstwy żeby osiągnąć odpowiednie krycie. Nie jest to bardzo problematyczne, ponieważ lakier szybko wysycha. Powstało trochę bąbelków. Nie wiem czemu tak się stało, ale na jednej ręce nie ma, a na drugiej są. Na szczęście nie jest ich dużo i nie psują efektu, trzeba się bardzo przyjrzeć żeby je dostrzec. Aktualnie jest to mój ulubiony lakier. Bardzo chciałabym mieć wszystkie odcienie z tej serii.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.