Zamówienie z FM Group.

Kilka słów na wstępie zanim przejdę do treści posta. Pewnie przez część z Was zostanę zhejtowana za kupowanie "podrabianych " perfum z FM. Jednakże nie są to podróbki, a odpowiedniki. Jeżeli ktoś nie wie jaka jest różnica - zapraszam do słownika. 
Kolejną rzeczą jest to, że FM Group jest jedyną firmą kosmetyczną, z tych których kosmetyków używam, w której nie znalazłam żadnego bubla. Wszystko jest bardzo dobrej jakości. Nie będę pisać o chemii, a o kosmetykach. Chemii również używam, ale post pojawi się może w jakimś innym terminie albo wcale.

Jeżeli chodzi o ceny, będę podawać dwie. Jestem konsultantką, ale w sumie moja jedyna aktywność ogranicza się do zamówień dla mnie i dla moich bliskich. Jednak cena katalogowa a cena dystrybutora znacznie się różni, więc warto nim być nawet tylko dlatego ;)
Ok po bardzo przydługim wstępie zaczynamy. 


Na pierwszy ognień lecą perfumy. Ja zamawiam zazwyczaj tylko perfumy z serii HOT, ponieważ są bardziej zaperfumowane i bardziej trwałe. Za tą właśnie trwałość je kocham. Czuć je przez cały dzień. Są niesamowite. Tym razem wybór padł na 05H. Jest to odpowiednik perfum Gucci Rush.
Cena: Akurat trafiła się promocja - 36 zł (26,50 zł).


Moja ukochana odżywka, która radzi sobie z moimi włosami jak żadna inna. Pięknie wygładza, nabłyszcza i sprawia, że włosy są miękkie i lejące.
Cena : 16,65 zł (11,65zł)


Kolejny mój ukochany produkt to płyn micelarny. Jest świetny. Nie wysusza, nie napina, nie podrażnia. Dobrze zmywa. Piecze w oczy, ale ja do oczu używam Zaji dwufazowej, więc mi to nie przeszkadza. Poza tym radzi sobie ze wszystkim. 
Cena : 24 zł (17, 22 zł)


Krem do rąk. Miałam kiedyś jeden, ale z innej serii. Ten jest podobno lepszy. Przekonamy się. 
Cena :14 zł ( 9,73 zł)


Osuszacz do lakieru. Nigdy go nie miałam. Zobaczymy czy sprawdzi się lepiej niż ten z AVON. Aktualnie mam jakiś kupiony na allegro i jest do niczego.
Cena : 18 zł (12,53 zł)


Aplikator do cieni. Z poprzednimi dwoma musiałam się pożegnać, bo były już staruszkami. To jest nowa wersja. Zobaczymy jak będzie się nam współpracować.
Cena : 14 zł (13 zł)


Bardzo dobry krem do skórek i paznokci. Mega wydajny. 
Cena : 13 zł (9 zł)


Nie mogło obyć się bez lakieru do paznokci. Lubie je za dobrą trwałość, szybkie schnięcie i piękne kolory. Pigmentacja też super. 
Cena : 18 zł (12,50zł)


Nigdy nie miałam błyszczyka tej firmy. Moja mama była zadowolona. Ja bardzo lubię ich szminki. Pierwsze wrażenie jest takie, że pigmentacja i trwałość są świetne.
Cena : 24 zł (16 zł)


Korektor rozświetlający. Aktualnie od 2 lat używam tylko tego. Radzi sobie z moimi cieniami pod oczami jak nic innego. 
Cena : 36 zł (25, 62 zł )


Kredka do oczu. Moja pierwsza. Pierwsze wrażenie : trochę za sucha i za mało żelowa jak na mój gust, bardzo trwała. 
Cena : 18 zł ( 12,35 zł)


Kredka do brwi. Moja ukochana i nie zamienię jej na nic innego. Jest świetna, bo ładnie wypełnia brwi przy czym jest ława w użyciu i daje naturalny efekt. Idealnie współgra z moim kolorem włosów i nie zawiera rudawych odcieni.
Cena : 18 zł (12,35 zł )


Kolejny cień. Mam już 2 - czarny i ciemny fiolet. Są bardzo trwałe, mocno napigmentowane i nigdzie nie wędrują w ciągu dnia ani się nie osypują. Cieszę się, że zmienili opakowanie na zakręcane, bo poprzednie lubiło się otwierać.
Cena : 14 zł (9,73 zł)


Róż spiekany. W sumie wzięłam go, bo był w promocji. Okazał się dość jasny i bardzo satynowy. Z poprzedniego z innej serii byłam bardzo zadowolona ciekawe jak sprawdzi się ten.
Cena: 21 zł (14,82 zł )

I to są całe moje zakupy. Tak jak już mówiłam, chemii nie pokazuje. Jestem bardzo bardzo zadowolona ze wszystkiego. Nie mogę się doczekać aż sprawdzę jak spisują się nowości.

Na koniec jeszcze taka mała refleksja. Na żadnym blogu nie spotkałam się jeszcze z kosmetykami tej firmy. A szkoda, bo są to na prawdę dobre produkty. I nasza rodzima polska marka. Rozumiem, że dorwanie konsultanta może nie być łatwe, ale Wrocławianki mają ułatwienie. We Wrocławiu jest jedyny na świecie ( bo firma jest również bardzo znana za granicą, może nawet bardziej niż w Polsce) sklep FM Group.

1 komentarz :

  1. FM GROUP posiada bardzo dużo produktów które cieszą się sporym uznaniem. Osobiście kocham tą firmę. Za 2-3 miesiące mają pojawić się również suplementy diety - to będzie strzał w 10!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.