Odżywka do włosów suchych i zniszczonych FM Group.

Dzisiaj post o całkiem niezłej odżywce. To już moje trzecie opakowanie i na pewno będę do niej wracać. Niestety z dostępnością może być dość ciężko jeżeli nie mieszkacie we Wrocławiu lub nie znacie kogoś kto jest dystrybutorem. Cena to około 17 zł za 150 ml.

Działanie odżywki jest bardzo dobre. Moim zdaniem działa bardziej odżywiająco niż nawilżająco. Włosy mniej mi się plątały, były puszyste, ale nie puchate, gładkie. Nie obciąża. Produkt daje efekt zdrowych włosów. Zawiera proteiny pszenicy, więc może się nie sprawdzić u wszystkich. Jeżeli Twoje włosy potrzebują dużego nawilżenia, ta odżywka nie jest dla Ciebie. 
Wydajność niestety oceniam na minus. Jest dość rzadka i trzeba jej nałożyć więcej niż innych odżywek, których używam. 
Zapach jest dość intensywny moim zdaniem nawet trochę zbyt mocny, ale nie utrzymuje się na moich włosach dłużej niż 2 godziny po myciu.

Podsumowując:
Bardzo lubię tą odżywkę, ale stosując ją tylko od czasu do czasu. Jak wspomniałam we wstępie to już moje trzecie opakowanie i na pewno do niej wrócę jeszcze nie raz. Raczej poleciłabym ją włosom zniszczonym, ale nie suchym, bo poziom nawilżenia jak dla mnie nie jest do końca zadowalający.

2 komentarze :

  1. Z FM póki co mam tylko perfumy, ale kusi mnie olejek do ciała w kominku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Perfumy FM bardzo lubię, a o olejku nie słyszałam, muszę popatrzeć co to :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.