Oklej nos | Plastry oczyszczające pory Revitale.

Jakiś czas temu w blogosferze był szum na temat plastrów oczyszczających pory z biedronki, które działały fenomenalnie patrząc po zdjęciach i zachwytach wielu blogerek. Czytając te posty przypomniałam sobie, że kiedyś zamówiłam sobie przy jakimś zamówieniu z drogerii internetowej taki właśnie plasterek firmy Revitale. No i postanowiłam od razu sprawdzić czy zadziała na mój nos tak samo dobrze.



Plaster przychodzi opakowany w saszetkę. Koszt jednej sztuki to 2 zł, jest to więcej niż wychodzi za jeden plaster bieronkowy. 


Po otworzeniu opakowania plaster prezentuje się następująco. Nie wiem dlaczego na opakowaniu ma czarny kolor. Sposób użycia jest banalnie prosty. Należy dokładnie oczyścić skórę twarzy, bardzo dokładnie i porządnie zmoczyć nos. Przykleić plaster i dokładnie wygładzić jego powierzchnie tak żeby przylegała do nosa w każdym miejscu. Następnie czekamy 15-20 minut. Możemy w tym czasie spokojnie coś zrobić, bo plaster na pewno sam nie odpadnie. Po wyznaczonym czasie odrywamy plaster zaczynając od boków nosa i cieszymy się efektem... 

Ja się niestety efektem nie cieszyłam. Wyszły mi aż 2 wągry, reszta została sobie w mojej skórze. Niestety, ale te plasterki nie działają. Szkoda, że nie udało mi się kupić tych w Biedronce. Może jeszcze się kiedyś natknę na nie gdzieś. Mam nadzieję. Jeżeli ktoś kiedyś gdzieś zobaczy plasterki firmy Revitale, niech ich nie kupuje. Szkoda pieniędzy, może to tylko 2 złote, ale po co wyrzucać je do śmieci ?

Skład : 

Lubicie takie gadżety? Miałyście kiedyś jakiś produkt tego typu? A może nie macie problemów z wągrami?

4 komentarze :

  1. Ech, szkoda, że efekt taki słaby :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, liczyłam na coś więcej :(

      Usuń
  2. Właśnie mam z tym problem i szukam jakiegoś sposobu...znalazłaś w ogóle jakieś skuteczne plasterki czy nie próbowałaś innych?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie próbowałam, ale wiele Dziewczyn poleca te z Purederm :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.