Szampon odbudowujący Garnier Ultra Doux.

Dzisiaj o szamponie przeznaczonym do włosów suchych i zniszczonych. Moje są suche na całej długości, także przy głowie, więc mogłam pozwolić sobie na przetestowanie tego kosmetyku. Szampon jest bratem rozsławionej w całym internecie odżywki. Chciałam sprawdzić jak się będzie zachowywać. Od szamponu nie wymagam wiele. Ma myć i nie podrażniać skóry głowy.



Producent mówi : 
Wyjątkowa receptura, aby odżywiać włosy bardzo suche i zniszczone. Szampon Garnier Ultra Doux łączy olejek z awokado znany ze swych właściwości uelastyczniających z wysoce odżywczym masłem karite w kremowej i apetycznej formule, bez obciążania włosów.

W składzie szamponu jest SLS, więc jeżeli ktoś go nie toleruje to nie jest to produkt dla niego. Byłam zdziwiona, gdy mimo obecności tego składnika szampon kompletnie nie poradził sobie ze zmyciem olejków. Strasznie mnie to zdenerwowało, odstawiłam go na półkę i długo nie używałam. Pewnego dnia nie miałam czasu olejować włosów, więc postanowiłam wrócić do tego szamponu i sprawdzić jak zadziała. To był strzał w dziesiątkę. Włosy faktycznie były po nim w o wiele lepszym stanie niż po użyciu innego szamponu bez olejowania. 

Włosy były miękkie, nie puszyły się, były mięsiste i łatwe do rozczesania. Butelka, którą mam już powoli mi się kończy, ale na pewno kupię go ponownie, bo jest niezawodny w sytuacjach awaryjnych.

Konsystencja mogłaby być trochę gęstsza. Produkt pieni się średnio. Pachnie bardzo ładnie, przyjemnie i kremowo. Zapach utrzymuje się przez jeden dzień.

Podsumowując. Jeżeli stosujecie metodę OMO przy każdym myciu, ten szampon się nie sprawdzi. Z kolei jeżeli czasami nie macie czasu na olejowanie włosów przed myciem, wtedy warto dać mu szansę.

Może macie swoje ulubione szampony, których używacie w podobnych sytuacjach? Możecie coś polecić?

3 komentarze :

  1. Dla mnie szampon musi być bez SLS, ale odżywkę wielbię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi SLS niestraszny, odżywkę też bardzo lubię :)

      Usuń
  2. Właśnie go używam... Trochę obciąża włosy...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.