Sally Hansen Balsam Wygładzający Do Ust Z GABA.

Dzisiaj kosmetyk, który nie jest zbyt popularny, nie jest też żadnym fenomenem, ale może być bardzo przydatny.



Pojemność : 7,5 g
Cena : 12 zł.
Jest to produkt o wiele bardziej popularny za granicą, jednak powoli wchodzi do Polski. Można go dostać na allegro i w drogerii internetowej nocanka.pl ( ja go kupiłam właśnie tutaj, ale chwilowo jest niedostępny).

Zadaniem balsamu jest wygładzenie linii pojawiających się na ustach. Produkt zawiera kompleks Gaba i kolagen. Usta po zastosowaniu faktycznie wyglądają znacznie lepiej. Są wygładzone, bardziej pełne i nie posiadają głębokich linii dzięki czemu aplikacja szminki jest łatwiejsza, a trwałość o wiele lepsza. Usta są mocno wygładzone.

Zalecane jest stosowanie balsamu na noc, ja jednak tego nie zrobię. Stosowałam ten produkt na noc przez 3 tygodnie na noc i jakoś nic wielkiego z moimi ustami nie zrobił.

Za to tak jak już pisałam, świetnie sprawdza się jako baza pod szminkę w intensywnym kolorze, która wymaga idealnych ust.

Brakuje mi w tym produkcie nawilżenia, bo tego po nim spodziewać się na pewno nie należy.


Produkt posiada pompkę, co bardzo ułatwia aplikację. Jedynym minusem opakowania jest to, że nie widać ile produktu jeszcze nam zostało.


Balsamik po wyciśnięciu prezentuje się tak jak widać wyżej. UWAGA: nie należy wyciskać całej pompki, bo jest to zdecydowanie za dużo.


A tutaj mamy to na co wszyscy czekali najbardziej, czyli efekty. Zdjęcie na górze przed, na dole po. Widać gołym okiem, że usta są bardziej wygładzone, napięte i pełne. Różnica w kolorze nie jest spowodowana zdjęciem. Usta robią się bardziej różowe i żywe.

Jednym zdaniem serdecznie polecam jako baza pod jakąś wystrzałową szminkę. 

5 komentarzy :

  1. Efekty są, aczkolwiek ja w tego typu produktach najbardziej stawiam na nawilżenie :D Mimo to i tak jestem ciekawa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze słyszę o takim produkcie i nawewt nie wiem, czy by się u mnie sprawdził, bo ust zwyczajnie nie maluję ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używam olejku kokosowego na usta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście efekt jest widoczny. Jako baza jestem na tak, ale szkoda, że nie nawilża.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.