Lakier Avon Ballerina.

Dzisiaj o lakierze, którego stara wersja zachwyciła mnie tak bardzo, że gdy ją zużyłam od razu wiedziałam, że kupię kolejną buteleczkę. Gdy lakier do mnie dotarł okazało się, że jest już w nowej wersji. Miałam nadzieję, że w serii Speed Dry+ nie zmieniło się nic oprócz opakowania.  

lakier do paznokci Avon Ballerina Speed Dry +



Pierwsze co zachwycało mnie w lakierze Ballerina to kolor. Jak dla mnie idealny mleczny róż. Pięknie pasował mi na co dzień i od święta. Sięgałam po niego bardzo często. Cena też jest w miarę w porządku. Za 12 ml lakieru płacimy około 20-23 zł, ale bardzo często można trafić na promocję.

lakier do paznokci Avon Ballerina Speed Dry +

Jeżeli chodzi o wysychanie to tutaj nic się nie zmieniło. Schnie bardzo szybko. Z momentem pomalowania ostatniego paznokcia, pierwszy jest już całkowicie suchy. Jeżeli chodzi o konsystencję to tutaj Avon'owi należy się wielki klaps wiadomo w co. Poprzednia wersja była w sam raz, nowa niestety jest bardzo rzadka. Za tym oczywiście idzie to, że krycie jest słabsze. Kiedyś wystarczyły dwie warstwy, teraz jest to 5-6, a do tego zdarza się, że robią się zacieki. Jednak jestem w stanie to wybaczyć, bo lakier na prawdę bardzo szybko schnie i jestem absolutnie zakochana w kolorze. Trwałość lakieru bez żadnych uszkodzeń to około 4-5 dni.

Szkoda, że producenci pokusili się o wprowadzenie zmian w formule lakieru. Stara wersja pod tym względem spisywała się lepiej.

8 komentarzy :

  1. Wow 5-6 warstw to jest wręcz niedopuszczalne. Pamiętam jak z jakieś 5lat temu maiłam lakiery z Avonu i miały całkiem dobre krycie. Teraz szok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedopuszczalne i nie rozumiem po co psuć dobre produkty :( Kiedyś było fajnie, teraz niestety beznadzieja.

      Usuń
  2. Jeju, ile warstw. Masakra :D. Dla mnie 3 to bardzo dużo. Cena tez nie jest najniższa. Szkoda :(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz mam do czynienia z tak wymagającym lakierem, ale jestem w stanie się poświęcić dla tak pięknego koloru i "pobawić się" w malowanie jeżeli mam na to czas :) Może jak zgęstnieje to będzie lepiej, mam nadzieję.

      Usuń
  3. Jeszcze nigdy nie dawałam tylu warstw , szok :/ ale kolor jak najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też, a trochę lakierów już miałam. Niestety lakiery z Avonu mają to do siebie, że albo są świetne albo beznadziejne. Zależy jak się trafi :(

    OdpowiedzUsuń
  5. 5-6? Porażka...Ale kolor ładny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Porażka. Muszę znaleźć coś lepszego w tym kolorze :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.