Regenerujący krem do stóp Lirene.

Ostatnio mam jakieś szczęście niesamowite, bo trafiam na same dobre kremy do stóp. Chociaż wiadomo, że sam krem to nie wszystko. Na ładne i zadbane stopy składa się wiele czynników. Najważniejszym z nich jest regularna pielęgnacja.

Krem do stóp regenerujący Lirene 30% Urea



Jakiś czas temu wspominałam kilka słów o dwóch dobrych kremach - pierwszy to krem-maska Lirene Stop rogowaceniu, a drugi tak samo dobry, ale trochę mniej treściwy PharmaCF No 36 Intensywnie nawilżający balsam do stóp. Produkt, o którym piszę dzisiaj jest co najmniej tak samo dobry jak jego poprzednicy. Krem regenerujący do stóp Lirene przeznaczony jest do skóry przesuszonej. Moje stopy nie są przesuszone, bo regularnie dbam o ich pielęgnację, ale na pewno mogę stwierdzić, że są suche.

Krem zamknięty jest w tradycyjnej tubce, która jest dość miękka i łatwa w obsłudze. Zapach kremu nie należy do najprzyjemniejszych, ale przecież w kremie do stóp to nie zapach jest najważniejszy. Jest bardzo wydajny, bo mała ilość ( wielkość ziarna fasoli ) wystarcza na posmarowanie obu stóp. Cena za 75 ml to około 9 zł. Krem zawiera 30% mocznika i tu producent nas nie okłamuje, bo faktycznie można znaleźć go już na drugim miejscu w składzie.

Przejdźmy do działania. Krem do stóp Lirene widocznie zmiękcza i wygładza skórę stóp. Producent obiecuje, że balsam stymuluje regenerację naskórka i likwiduje bolesne zrogowacenia. Na ten temat wypowiedzieć się nie mogę, bo nie miałam żadnych bolesnych zrogowaceń, ale jakoś nie chce mi się wierzyć, że ten krem potrafiłby je naprawić. Krem bardzo fajnie nawilża i wygładza skórę stóp.

Moim zdaniem jest to bardzo dobry krem. Warty wypróbowania. Możliwe, że będę do niego wracać. Teraz będę testować coś nowego, bo jeżeli chodzi o kremy i balsamy lubię zmieniać produkty i testować nowości. Jednak jak już napisałam dwie linijki wyżej, możliwe, że do niego wrócę.

6 komentarzy :

  1. Nie miałam nigdy tego kremu ale chyba powinnam się skusić. Moje stópki ostatnio są dość kapryśne więc muszę trochę bardziej o nie zadbać :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się skusić. Na pewno pomoże :)

      Usuń
  2. Moja mama ma problemy z skórą na stopach, kupię jej ten krem może się i u niej sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  3. koniecznie muszę wypróbować, bo jedynie mocznik daje radę u mnie z nawilżeniem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę w końcu wypróbować jakiś krem z mocznikiem do rąk.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.