Avon Gel Finish Sheer Love.

Miłość do koloru od pierwszego wejrzenia. Mam bzika na punkcie takich rozbielonych róży. Podchodziłam do niego z pewną rezerwą, bo tak bardzo jasne kolory mające dużo wspólnego z bielą pozostawiają wiele do życzenia jeżeli chodzi o ich stosowanie. Bałam się, że lakier sprawdzi się tak samo źle jeśli chodzi o krycie jak bardzo podobny lakier Ballerina. Sheer Love zamówiłam sobie przy okazji ostatnich zakupów z Avon. Czytajcie dalej żeby przekonać się jak sprawdził się Sheer Love z najnowszej kolekcji Avon Gel Finish.

Avon Gel Finish Sheer Love, rozbielony róż, lakier do paznokci, lakier

Cena za 12 ml lakieru to 15 zł. Ja kupiłam dwa lakiery za 20 zł. Konsystencja jest dość rzadka. Pędzelek tradycyjny, wygodny. Lakier jest kremowy, nie ma żadnych drobinek. Do pełnego krycia potrzebne są 2 warstwy, ale ja wolę nakładać 3 cienkie. Lekko smuży i widoczne są prześwity przy pierwszej warstwie. Wysycha średnio - pierwsza warstwa około 3 minuty, druga około 10. Trwałość tego lakieru to absolutny hit. Trzymał się na moich paznokciach bez żadnych odprysków 7 dni. Po tygodniu pojawiły się otarcia w miejscach gdzie szoruję palcem o ekran dotykowy telefonu. A przypominam, że jak testuję lakier to nie nakładam ani bazy ani top coatu. Chociaż wyczytałam w katalogu, że ten lakier tego nie potrzebuje. Wykończenie faktycznie jest żelowe, ale wziąż wygląda bardzo naturalnie. Zmywanie bez problemowo. Kolor i właściwości jak najbardziej na wielki plus. Mój nowy ulubieniec. Kocham, kocham, kocham !

16 komentarzy :

  1. lubię takie kolory :) tej serii jeszcze nie próbowałam ale moze się na nie skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny jest ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakiery są świetnej jakości. Brakuje mi w niech tylko kuleczek rozbijających lakier.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, kuleczki powinny być. W innych lakierach Avon zawsze są. Tu zdziwiłam się ich brakiem.

      Usuń
  4. Kolor jest ładny, lubię takie stonowane odcienie :) Ale za Avonem nie przepadam, więc w pełni zadowalam się takimi kolorami z innych firm ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny! Bardzo mi się podoba. Takiego lakieru nie mam w swojej kolekcji :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny kolor, wygląda trochę jak akryl. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dawno nie mialam nic z Avonu, ale tym lakierem chetnie bym zasilila moje zbiory:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow naprawdę długo się trzyma

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię lakierów Avon, ale ten ma cudowny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kolor :)
    Mam 11 lakierów z tej serii, ale tego nie posiadam. Obawiałam się zbyt słabego krycia :)
    Za to... maniurka będzie moja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się tego bałam, ale kolor jest tak piękny, że postanowiłam zaryzykować :) Było warto :) Nie wiedziałam, że są jakieś miniaturki.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.