Avon Haul

Bardzo dawno nie robiłam zamówienia z Avon. W końcu razem z mamą się zorganizowałyśmy i zamówiłyśmy kilka rzeczy. Z dwóch cieszę się szczególnie, ale o tym na końcu. Teraz do rzeczy. Jak zwykle podaję ceny katalogowe, ale jako konsultantka miałam rabaty.

Avon, zakupy, haul, kosmetyki Avon, Avon Gel lakiery

1. Ujędrniający balsam do ciała Avon Care 400 ml - 10 zł. Miałam go już kilka razy, dobrze nawilża. W właściwości ujędrniające nie wierzę, ale fajnie napina skórę.
2. Żel pod prysznic Avon Senses Citrus Burst 250 ml - 5 zł. Świetny orzeźwiający, cytrusowy zapach. Idealny na upalne dni.

Avon, zakupy, haul, kosmetyki Avon, Avon Gel lakiery

Stopy niedługo wskoczą w sandały i klapki, więc potrzebują teraz więcej uwagi.
1. Nawilżający balsam do stóp z algami 75 ml - 8 zł.
2. Energetyzujący scrub do stóp z solą morską 75 ml - 8 zł.
3. Chłodzący spray do stóp wiśniowa świeżość 100 ml - 10 zł. Chłodzi, dezodoryzuje i odświeża, pięknie pachnie.
4. Peeling do stóp wiśniowa świeżość 75 ml - 8 zł.

Avon, zakupy, haul, kosmetyki Avon, Avon Gel lakiery

Koloryzująco-nawilżający krem na dzień SPF 20 Avon Solutions Truly Radiant 50 ml - 10 zł. Miałam ten krem w starej wersji oraz próbkę nowego i bardzo go lubię, zwłaszcza w lato kiedy nie lubię nosić podkładu i pudru ten krem w zupełności wystarcza.

Avon, zakupy, haul, kosmetyki Avon, Avon Gel lakiery

Bronzer z rozświetlaczem Avon Glow - 20 zł. Kupiłam go w ofercie dla konsultantek, prawdopodobnie pojawi się w kolejnym katalogu (09) i cena będzie wyższa. Pierwsze wrażenie jest dobre. Jestem ciekawa jak będzie współpracował.

Avon, zakupy, haul, kosmetyki Avon, Avon Gel lakiery

Cena za 2 lakiery to 20 zł. Bez promocji jedna sztuka kosztuje około 18 zł.
1. Avon Gel finish Sheer Love - bardzo mocno rozbielony róż.
2. Avon Gel finish Envy - ciemny zielony z delikatnymi drobinkami.

Najbardziej cieszę się z lakierów. Co prawda zamiast różu chciałam beż, ale nie był dostępny. Zaraz zabieram się za malowanie. Na pewno pojawi się kilka recenzji. Coś zaciekawiło Was szczególnie?

9 komentarzy :

  1. Kiedy ja ostatnio cos z Avon kupowalam... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zakupy :). Osobiście żadnego z tych kosmetyków nie miałam. Raczej nie mam styczności z tą firmą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak sobie patrzę na kilka z tych rzeczy to stwierdzam, że przydałaby mi się jakaś konsultantka w okolicy. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno jakaś się znajdzie. Teraz też można zamawiać przez internet ze sklepu Avon :)

      Usuń
  4. Ale się obkupiłaś i widzę mój ulubiony Envy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio z Avonu zamawiałam coś chyba w gimnazjum, kiedy moje wszystkie koleżanki ze szkoły stawały się konsultantkami ;D Ewentualnie mogłabym się zdecydować na produkty do stóp ;P Ale może kiedyś się przekonam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio bardzo polubiłam avon! :-D Zwłaszcza krem bb i cc! Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kremu CC nie miałam, ale BB nie spisał się u mnie zbyt dobrze ;)

      Usuń
  7. Ja bardzo sporadycznie kupuje produkty tej firmy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.