Joanna szampon regenerująco-nawilżający.

Ostatnio jakoś nie mam szczęścia do szamponów. Mimo to nie marnują się, bo szampony które nam się nie sprawdziły można zużyć jako płyn do kąpieli, płyn do mycia pędzli a nawet jako płyn do mycia podłóg. Jednak z tym szamponem nie jest aż tak źle i chyba zużyję go na głowie.

Szampon Joanna, z apteczki babuni, włosy, szampon nawilżająco-regenerujący

Za 300 ml szamponu płacimy koło 6 zł. Zapach jest bardzo przyjemny i delikatny. Szampon faktycznie pachnie jak mleko z miodem, smakowicie :) Konsystencja o wiele za rzadka. Bardzo słabo się pieni. Te dwie cechy czynią go bardzo mało wydajnym.

Skład i analiza: Aqua (woda), Sodium Laureth Sulfate (silna substancja myjąca i pieniąca), Sodium Chloride (zagęszczacz, może powodować wysuszanie), Cocamidopropyl Betaine (delikatna substancja myjąca), Glycereth-2 Cocoate (pochodna oleju kokosowego i gliceryny, natłuszcza), Cocamidopropylamine Oxide (substancja myjąca, zapobiega elektryzowaniu, zmiękcza i wygładza), Polyquaternium-7 (pozostawia powłokę ochronną, nawilża), Mel Extract (ekstrakt z miodu), Hydrolyzed Milk Protein (hydrolizat protein mleka), Propylene Glycol (nawilża), Panthenol (nawilża, wygładza), Citric Acid (regulator pH), Disodium EDTA (stabilizator), Parfum (kompozycja zapachowa), DMDM Hydantoin (konserwant), Methylchloroisothiazolinone (konserwant), Methylisothiazolinone (konserwant)

Szampon Joanna, z apteczki babuni, włosy, szampon nawilżająco-regenerujący

Pierwszy i największy minus za to, że kompletnie nie radzi sobie ze zmywaniem olei. Równie dobrze mogłabym umyć włosy samą wodą. Próbowałam go też używać bez uprzedniego olejowania i w takiej sytuacji też się za bardzo nie popisał. Mimo, że moje wysokoporowate włosy nie potrzebują silnego oczyszczania, są po nim niedomyte, a skóra nie jest odświeżona. Włosy faktycznie są po nim nawilżone, nie plączą się, są gładkie i miękkie. Do tego ładnie podkreśla skręt włosów. Ale co z tego skoro włosy są brudne? Bubel.

12 komentarzy :

  1. Ja ostatniego nietrafionego szamponu używam do golenia, trzeba sobie radzić :D Szkoda, że taki bubelek Ci się trafił, podobno wersja jajeczna jest o wiele lepsza. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też słyszałam, że jajeczna jest lepsza, ale chyba jej nie kupię. Zraziłam się do szamponów Joanna :(

      Usuń
  2. Ja też mam problem z doborem odpowiedniego szamponu. Gdyby nie odżywki to chyba bym nie rozczesała włosów po umyciu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam ale w takim razie się nie skuszę :(.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo, dobrze wiedzieć, że taki średniaczek z tego szamponu :/
    Jeszcze chyba nigdy nie miałam szamponu z Joanny, ale może nie wszystkie są takie złe...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że każda firma ma swoje buble, perełki i średniaki, więc nie ma co od razu skreślać Joanny ;)

      Usuń
  5. Myślę, że Joanna ma nawet dobre produkty, choć tego szamponu jeszcze nie próbowałam.
    http://przystannatalii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda, że się wcale nie spisuje :/

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja go bardzo lubie:) bardzo ladnie radzi sobie z moimi przetluszczajacymi sie wlosami!

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, a wygląda dość przyjemnie :)

    Zapraszam do siebie i do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam szampon Joanny, wersję do włosów przetłuszczających się z Chmielem i byłam zachwycona. A z tej serii mam serum na końcówki i również sobie chwalę. Szkoda że Tobie się nie sprawdza. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.