Krem Rich Moisture Avon.

Dzisiaj o niepozornym, ale dobrze działającym kremie do twarzy na dzień. Jest to już moje czwarte lub piąte opakowanie i na pewno będę do niego wracać. 

Krem do twarzy, krem na dzień, krem Avon, Avon Care, Rich Moisture, krem nawilżający

Cena za 100 ml to około 10 zł, ale da się go dorwać na promocji za 6 zł. Jest bardzo wydajny. Konsystencja odpowiednia. Zapach przyjemny i delikatny. Używam go jako kremu na dzień, nadaje się pod makijaż.

Skład i analiza:
AQUA (woda), GLYCERIN (gliceryna - nawilża), STEARIC ACID (kwas stearynowy - substancja renatłuszczająca), ISOPROPYL PALMITATE (pośrednie działanie nawilżające, komodogenny), ALCOHOL DENAT (szkodliwy i wysuszający alkohol), BUTYL STEARATE (pośrednie działanie nawilżające, komodogenny), PETROLATUM  (pośrednie działanie nawilżające, niekomodogenny), PROPYLENE GLYCOL (substancją nawilżająca), TRIETHANOLAMINE (regulator pH), GLYCERYL STEARATE (pośrednie działanie nawilżające, komodogenny), CETYL ALCOHOL (pośrednie działanie nawilżające, komodogenny), IMIDAZOLIDINYL UREA (konserwant), METHYLPARABEN (konserwant), PARFUM (kompozycja zapachowa), CARBOMER (zagęstnik), HYDROGENATED SOYBEAN OIL (utwardzony olej z ziaren soi), DISODIUM EDTA (stabilizator), CHOLETH-24 (emulgator), GLYCERINE SOJA OIL (olej sojowy), CETETH-24 (emulgator), TOCOPHERYL ACETATE (przeciwutleniacz), CI 15985 (barwnik), CI47005 (barwnik)

Teraz możecie się zastanawiać czy upadłam na głowę. Zaznaczyłam na czerwono tyle szkodliwych substancji i polecam ten krem? Tak, bo na mnie działa bardzo dobrze. Nie jestem psychomaniakiem składów i jeżeli kosmetyk działa na mnie dobrze to będę go używać, ale z pełną świadomością co w nim jest.

Krem świetnie nawilża moją skórę, nie roluje się i nie ściąga. Bardzo szybko się wchłania, nie pozostawia tłustej warstwy. Prawie zupełnie zwalczył mój problem suchych skórek. Mimo substancji komodogennych nie zapchał mnie i nie przyczynił się do jakichkolwiek problemów skórnych.

Moim zdaniem jest to dobrze działający krem. Jeżeli skład Was przeraża, po prostu go nie kupujcie ;)

5 komentarzy :

  1. Mnie by niestety pozapychał :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam tego kremu :). Fajnie, że jesteś z niego zadowolona :).

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jednak niez decydowałabym się aby go użyć do twarzy, nie przepadam za Avonem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Do ciała bym użyła, ale nie na twarz ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.