L'oreal Glam Shine Fresh.

Dzisiaj będzie miło, przyjemnie, wesoło i kolorowo. Recenzja zbiorcza trzech kolorów błyszczyków L'oreal Glam Shine - 187, 183, 181.

błyszczyk L'oreal, L'oreal Glam Shine Fresh, L'oreal Glam Shine - 187, 183, 181, recenzja

Za 6 ml produktu płacimy ponad 30 zł, więc moim zdaniem jak za błyszczyk - dużo. Konsystencja jest żelowa. Nie zawiera drobinek. Na ustach nie klei się, ale gdy wieje wiatr włosy oczywiście przyklejają się do ust. Napisy z opakowania niestety się ścierają.

błyszczyk L'oreal, L'oreal Glam Shine Fresh, L'oreal Glam Shine - 187, 183, 181, recenzja

Aplikator w kształcie łezki jest bardzo wygodny, ale nabiera trochę zbyt mało produktu. Jeżeli chodzi o zapach - tragedia - śmierdzi płynem do mycia podłóg. Po błyszczyku w takiej cenie spodziewałam się lepszego zapachu. Wielki plus za to, że błyszczyki są bardzo wydajne, mam wrażenie, że nigdy się nie skończą.

błyszczyk L'oreal, L'oreal Glam Shine Fresh, L'oreal Glam Shine - 187, 183, 181, recenzja

Różnica w kolorze na ustach jest minimalna. Najbardziej wyróżnia się czerwień. Kolor można stopniować. Nie wysusza, ale też nie nawilża. Nie podkreśla suchych skórek. Niestety jest bardzo nietrwały, znika po około godzinie.

19 komentarzy :

  1. Nie przepadam za błyszczykami :( ale kolory mają bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie jestem wielką fanką, ale czasami używam :)

      Usuń
  2. dla mnie zdecydowanie zbyt transparentne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, wolałabym jakby trochę lepiej kryły.

      Usuń
  3. Drugi kolor całkiem przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasami lubię właśnie gdy błyszczyk pozostawia tylko połysk

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam. Dają całkiem fajny efekt na ustach :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Racja mało odróżniają się : ) Ale 181 ciekawy : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przekonal mnie do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolory bardzo podobne. Ja ostatnio wcale nie używam błyszczyków i chyba już nawet nie mam żadnego )

    OdpowiedzUsuń
  9. może to kwestia światła ale na ustach wszystkie wyglądają podobnie. podoba mi się aplikator tych błyszczyków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, na żywo też nie ma między nimi dużej różnicy ;)

      Usuń
  10. też uwielbiam te błyszczyki, gęsta konsystencja, błyszczą i długo się utrzymują.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja nie lubię błyszczyków, zdecydowanie wolę pomadki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. nie jestem fanką błyszczyków ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie wyglądają na ustach, ale za tą cenę chyba się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na ustach wszystkie wyglądają podobnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.