Mini Second Hand Haul.

Haul będzie naprawdę malutki, bo pokażę tylko dwie rzeczy. Kupiłam mało, ale z zakupów jestem w stu procentach zadowolona, bo obie rzeczy bardzo trafiły w mój gust.

haul, second hand, lumpeks, zakupy, H&M, GinaTricot

Pierwszą rzeczą jest koronkowy crop top w rozmiarze S z H&M. Na ostatnim zdjęciu jakoś dziwnie się zawinął i wygląda jakby był krzywy, ale nie jest ;) Zapłaciłam za niego 8 zł.

haul, second hand, lumpeks, zakupy, H&M, GinaTricot

Druga rzecz też jest czarna. Bluzka z długim rękawem w rozmiarze XS z Gina Tricot. Jest bardzo luźna i zwiewna. Lekko prześwitująca. Zapłaciłam za nią 10 zł.

Na pewno kupiłabym więcej, bo podobało mi się dużo rzeczy, ale były albo za duże, albo pozaciągane. Tak czy inaczej jestem zadowolona z zakupów.

9 komentarzy :

  1. Ta druga bluzka bardzo mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mogę wchodzić do SH, bo zawsze wychodzę z kilkoma rzeczami i już mi się w szafach nie mieszczą :D. Druga bluzka mi się bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mam jak za dużo chodzę po SH ;) Ale ostatnio zrobiłam porządki w szafie, a jak coś kupuję to patrzę bardzo krytycznym okiem albo myślę czy na pewno dana rzecz jest mi potrzebna i nie kupuję już aż tak dużo. Póki co szafa się domyka ;)

      Usuń
  3. A ja to nigdy w SH nie mogę nic znaleźć :P Wchodzę i wychodzę z pustymi rękoma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to masz dokładnie tak jak ja, też nigdy nic mi w oko nie wpadnie, a jak widzę na blogach jakie fajne rzeczy ludzie znajdują, to aż mnie ciarki przechodzą :/

      Usuń
  4. dziś byłam w lumpku i znalazłam sobie 3 bluzki, wszystkie szare, bez szału ale na pewno się przydadzą.

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsza bluzka w.g. mnie wygląda tragicznie ubrana na tą różową.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod pierwszą bluzkę zawsze ubieram czarną koszulkę na ramiączkach, ale gdybym zrobiła tak do zdjęć nie byłoby jej dobrze widać, więc musiałam wybrać coś bardziej kolorowego ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.