Odżywka Nivea Long Repair.

Kiedy kupowałam odżywkę Nivea Long Repair nie kierowałam się tym co napisane jest z przodu opakowania. Moje włosy nie są ani długie, ani łamliwe, nie rozdwajają się. Wybrałam tą odżywkę kierując się wieloma dobrymi opiniami na jej temat i całkiem ciekawym składem. Byłam też ciekawa jak moje włosy zareagują na taką ilość protein.

odżywka nivea long repair, odżywka odbudowująca, włosy łamliwe, włosy rozdwajające się, włosy długie

Za 200 ml odżywki płacimy 9 zł. Zapach jest przyjemny, delikatny, typowy dla kosmetyków Nivea. Utrzymuje się na włosach do kilku godzin. Oceniam ją jako wydajną. Myję włosy trzy razy w tygodniu, używałam jej po każdym myciu, wystarczyła mi na 2 miesiące z kawałkiem. Konsystencja jest w sam raz, nie spływa z włosów, fajnie się rozprowadza. Opakowanie przysparza trochę problemów, zwłaszcza pod koniec. Moim zdaniem jest zbyt twarde i ciężko wycisnąć odżywkę w butelki zwłaszcza mokrymi rękoma.

Skład i analiza:
Aqua (woda), Stearyl Alcohol (emolient), Cetyl Alcohol (emolient), Stearamidopropyl Dimethylamine (pochodna oleju rzepakowego, działanie odżywcze i antystatyczne), Dimethicone (emolient), Hydrolyzed Keratin (keratyna), Orbignya Oleifera Seed Oil (olej babassu), Oryzanol (działa kojąco, wygładzająco i nawilżająco), Silicone Quaternium - 18 (silikony), Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride (antystatyk, wygładza, wzmacnia i ułatwia rozczesywanie),Trideceth-6 (substancja myjąca), Trideceth-12(substancja myjąca), C12-15Pareth-3(substancja myjąca), Coco Betaine (substancja myjąca), Cocamidopropyl Betaine (substancja myjąca), Sodium Chloride (odpowiada za konsystencję), Lactic Acid (humektant), Citric Acid (regulator PH), Phenoxyethanol (konserwant), Potassium Sorbate (konserwant), Ethylhexylglycerin (konserwant),  Linalool (kompozycja zapachowa) , Butylphenyl Methylpropional (kompozycja zapachowa), Geraniol (kompozycja zapachowa), Benzyl Alcohol (kompozycja zapachowa, konserwant), Parfum (kompozycja zapachowa)

Podejrzewałam, że odżywka nie sprawdzi się na moich suchych włosach, które aktualnie nie przepadają za proteinami. Nie było jednak najgorzej. Nivea Long Repair bardzo ładnie wygładziła moje włosy, nie obciążała ich. Ułatwiała rozczesywanie i nadawała włosom ładny blask. Niestety nawilżenie jak dla moich włosów było zbyt słabe. Włosy jednak były miękkie, gładkie, ładnie się układały i były sypkie.

Odżywka jest całkiem dobra, będę do niej wracać od czasu do czasu, ale póki co moje włosy wymagają większego nawilżenia.

7 komentarzy :

  1. Zastanowię się nad jej kupnem chociaż szampony i odżywki Nivea raczej nie działają na moje włosy :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moje też średnio. Kiedyś używałam dużo szamponów Nivea, ale teraz widzę, że nie są to najlepsze produkty dla moich włosów.

      Usuń
  2. myślałam nad nią, wiele osób ją chwali
    póki co zostaję przy rosyjskich kosmetykach, na drogeryjne zawsze przyjdzie pora :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, wiele osób ją chwali, dlatego ją kupiłam :) A na rosyjskie mam ogromną ochotę :)

      Usuń
  3. Ja raczej nie przepadam za NIVEA, więc się nie skuszę, przynajmniej na razie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie jestem w stosunku do tej firmy neutralna, ale rzadko kupuję ich kosmetyki :)

      Usuń
  4. Ja swoja zuzylam do golenia nog;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.