5 płyt na piątkę.

Poprzedni tydzień był dla mnie dość intensywny. Miałam dużo rzeczy do załatwienia, sporo do kupienia. Wstępnie załatwiałam sprawy dotyczące zakupu nowego laptopa. Oglądałam mieszkanie, do którego przeprowadzam się w październiku. Składałam papiery na studia, ale możliwe, że czeka mnie to jeszcze raz za kilka dni, zobaczymy, trzymajcie kciuki. A do tego w tym tygodniu mieliśmy z M. trzecią rocznicę. Wszystko co się działo było przyjemne, ale też dość wyczerpujące.
Teraz mamy nowy tydzień, mam nadzieję, że trochę spokojniejszy. Rusza kolejna nowa seria na blogu. 5 płyt na piątkę to wpisy, w których dzielę się z Wami muzyką, która ostatnio szczególnie mi się spodobała.

1. Ed Sheeran "X"
Prosty, szczery, czysty głos w połączeniu z piękną muzyką. Płyta bardzo zróżnicowana pod względem muzycznym. Jak dla mnie płyta idealna na wieczór przy winie.

2. MØ "No Mythologies to follow"
Kolejna bardzo zróżnicowana płyta. Myślę, że przypadnie do gustu fanom takich zespołów jak Florence & The Machine.

3. Magic! "Don't Kill The Magic"
Klimat płyty kojarzy mi się z Bruno Marsem. Lekkie, przyjemne rytmy. Delikatny wokal. Muzyka głównie popowo - rockowo - reggae'owa. Jak dla mnie płyta bardzo wakacyjna.

4. Iggy Azalea "The New Classic"
Teraz czas na płytę, która nie wiem dlaczego mi się spodobała. I to bardzo, bo przesłuchałam ją dobre kilkanaście razy. Nie lubię kobiet w rapie. Nie cierpię Nicki Minaj, a Iggy Azalea ma bardzo podobny głos i styl. Ciężko mi powiedzieć co w tej płycie tak bardzo mi się podoba. Dobre bity, dobre teksty i zdecydowany rap w wykonaniu pięknej Iggy. Dodaje mi energii i bardzo często towarzyszy w trakcie treningu.

5.Kevin Gates "By Any Means"
Typowy amerykański rap. Tłuste bity. Płyta utrzymana w klimatach banger, ale można tam znaleźć też bardziej klimatyczne kawałki. Kolejna płyta, która dodaje mi energii i często towarzyszy w trakcie treningu.

5 komentarzy :

  1. Trzymam kciuki za studia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. haha, ale ja jestem zacofana muzycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie to wszystko muzyczne nowości, chętnie posłucham.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kojarzę tylko nr. 1 i jego piosenkę z "Władcy Pierścieni" i duet z Pharrellem Williamsem, ale to głównie ze względu na Pharrella:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też chciałabym płytę MØ, choć nie miałam okazji całej przesłuchać. Spodobała mi się Twoja propozycja rapującej kobiety - Iggy, choć nie przepadam za rapem, brzmi to intrygująco fajnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.