Balsam do stóp z algami Avon.

Co jak co, ale produkty do stóp z Avon bardzo lubię. Chyba jeszcze nigdy nie miałam żadnego bubla. Dzisiaj o kolejnym bardzo dobrym produkcie. Balsam do stóp z algami "Morska Bryza".

balsam do stóp, balsam Avon, Avon, balsam z algami, balsam z algami Avon

Za 75 ml balsamu płacimy około 9 zł. Bardzo podoba mi się konsystencja. Nie jest to typowy balsam. Formuła jest raczej żelowa, gęsta. Przypomina mi żel do golenia. Nie umiem określić zapachu, ale jest on świeży, typowy dla kosmetyków z algami. Bardzo ładny. Producent obiecuje, że w składzie mamy wyciąg z alg i sól morską. Sprawdźmy czy faktycznie tak jest.

Skład i analiza :
Aqua (woda), Glicerin (gliceryna, nawilża), Dimethicone (emolient, ogranicza ucieczkę wody z naskórka), Sodium Polyacrylate (nawilża, zmiękcza, wygładza, utrzymuje wodę w skórze), Hydrogenated Polydecene (nawilża, zmiękcza, wygładza, utrzymuje wodę w skórze), Phenoxyethanol (konserwant), Parfum (kompozycja zapachowa)Dimethiconol (regeneruje, odbudowuje barierę lipidową), Trideceth-6 (emulgator, substancja myjąca), Disodium Edta (stabilizator, potencjalnie kancerogenny), Maris Sal (sól morska, pielęgnuje, wygładza), Benzophenone-9 (filtr UV), Mica (nabłyszcza, nadaje perłowy połysk kosmetykowi)Algae Extract (ekstrakt z alg, działanie przeciwzapalne, nawilżające, wspomaga mikrokrążenie), CI77891 (barwnik naturalny), CI61570 (barwnik chemiczny), Hexyl Cinnamal (substancja zapachowa)

Balsam jest słabo wydajny, ale za taką cenę jestem w stanie to wybaczyć. Dobrze nawilża i wygładza skórę. Szybko się wchłania. Nadaje się do stosowania na dzień i na noc. Jest to już moje któreś z kolei opakowanie. Na pewno wrócę do niego jeszcze nie raz.

14 komentarzy :

  1. nie miałam jeszcze ale może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to wolę olejować stopy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety się to nie sprawdza, bo zajmuje zbyt wiele czasu :(

      Usuń
  3. ja tam wole po prostu skarpety zluszczajace a balsamow specjalnych nie uzywam.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skarpety złuszczające swoją drogą, ale nawilżanie to podstawa :) Zwłaszcza jak ma się suchą skórę.

      Usuń
  4. Nigdy go nie miałam. Na razie mam balsam BeBeauty za 3zł :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze go nie miałam, ale lubię ich kosmetyki do stóp.

    OdpowiedzUsuń
  6. dobrze, że działa. ja miałam lawendową maseczkę do stóp z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli chodzi o kosmetyki do stóp Avon to są one neutralne - ani dobre, ani złe.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja potrzebuję porządnego nawilżenia jeśli chodzi o stopy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. swojego czasu lubiłam bardzo ich lawendowy krem do stóp. Super je nawilżał :) będę musiała do niego wrócić :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jakoś nie przepadam specjalnie za Avonem ;c

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam jakiś inny z Avonu, ale jest tak tłusty,że nie mogę się po nim ruszyć :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.