Diamentowa kredka do oczu Avon Mod Gold.

W końcu zrobiła się ładna pogoda, jest gorąco, a ja tego nie odczuwam, bo mam gorączkę. Dorwał mnie jakiś paskudny kaszel. Byłam już u lekarza i na szczęście to nic poważnego, zwykła infekcja. Nie chorowałam całą zimę, jesień i wiosnę to musiałam rozchorować się w lato. No, ale nic. Piątek jest. Siłę mam. Funkcjonuję normalnie, więc post też jest :)

Dzisiaj o kredce do makijażu oka, która niczego nie urywa, ale i tak gości na moim oku prawie codziennie. Jest miłą odmianą od typowego eyelinera w płynie. Bardzo ładnie wygląda z cieniami, ale niestety nie zrobiłam zdjęcia w pełnym makijażu, bo zapomniałam.


Za 2,3 g produktu płacimy 20 zł, ale często można je kupić w promocji za 12 zł. Kredka zamknięta jest w plastikowym opakowaniu, z którego bez problemu się ją wykręca. Nie wymaga temperowania. Jest wygodna w użyciu, ale musiałam się do niej przyzwyczaić. Po codziennym malowaniu eyelinerem w płynie kredki używało mi się dziwnie, ale już się przestawiłam. Jest bardzo wydajna.


Diamentowa kredka jest bardzo łatwa w obsłudze i wygodna. Spokojnie możemy z nią pojechać na wakacje, bo na pewno się nie połamie. Jest miękka i łatwo sunie po powiece, mimo drobinek nie drapie. Nie odbija się i jest bardzo trwała. Potrzeba porządnego płynu żeby ją zmyć. Czasami brokat się osypuje na rzęsy, ale nie robi to wielkiego problemu.

Bardzo polubiłam tą kredkę i na pewno skuszę się na inne kolory w przyszłości :)

11 komentarzy :

  1. Niestety, dla mnie jest odrobinę zbyt blada...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny efekt można nią uzyskać :) Niestety ja nie umiem malować się kredką, używam tylko eyelinera :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi, że ja też nie potrafiłam :) Trochę czasu mi zajęło zanim ręka się wyrobiła ;D

      Usuń
  3. Lubię tą kredkę daje świetny efekt na oczkach;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się efekt jaki daje :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. osobiście nie używam ale wydaje się fajna! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakaś delikatna ta kredka, ale wygląda ładnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.