Korektor rozświetlający FM Group.

Moje cienie pod oczami są dość widoczne. Mam je zawsze, nie ważne czy się wyśpię czy nie. Jest to całkowicie normalne, mam tak od dziecka. Połowa mojej rodziny ma ten sam problem. Do zakrycia sińców pod oczami potrzebuję porządnego korektora, który dobrze kryje a do tego nie przesusza skóry. Dzisiaj o produkcie, który nie zadowolił mnie w pełni.

korektor, korektor rozświetlający, FM Group, korektor rozświetlający FM Group

Za 2,2 gram produktu płacimy 37 zł. Za taką cenę korektor powinien spisywać się świetnie. Korektor FM Group dostępny jest w dwóch wersjach kolorystycznych, mój odcień to Light. Konsystencja jest dość rzadka, spodziewałam się czegoś bardziej kryjącego. Jak widać na zdjęciu powyżej pędzelek po ponad miesiącu używania nie wygląda zachęcająco. Jest dość mocno rozczochrany. Włosie jest miękkie i przyjemne, nie drapie.

korektor, korektor rozświetlający, FM Group, korektor rozświetlający FM Group

Korektor z FM sprawdza się jako baza pod cienie. Trzyma je na miejscu cały dzień bez rolowania. Bardzo łatwo się rozprowadza, niestety jeżeli skóra jest słabo nawilżona może wchodzić w załamania i rolować się. Korektor podobno jest rozświetlający jednak ja żadnego rozświetlenia nie doświadczyłam. Lekko wysusza skórę. Jego trwałość to około 5-6 godzin. Krycie jest słabe, jak dla mnie za słabe. Na zdjęciach poniżej można zobaczyć, że różnica z korektorem i bez jest mała.

korektor, korektor rozświetlający, FM Group, korektor rozświetlający FM Group

Za tą cenę spodziewałam się korektora mocno kryjącego, do którego nie będę miała większych zastrzeżeń. Niestety nie jestem z niego zadowolona i na pewno nie kupię go ponownie. Może sprawdziłby się u osób z bardzo słabymi cieniami pod oczami, niestety ja nie mam tyle szczęścia i potrzebuję czegoś bardziej kryjącego.

12 komentarzy :

  1. Masz rację, za taką cenę produkt powinien być o wiele lepszy. Ja mam korektor Bell z Biedronki jestem bardzo zadowolona. Może Tobie też by podpasował?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukam w Biedronce korektora Bell, dzięki za polecenie :)

      Usuń
  2. Oj faktycznie kiepsko sobie radzi. W tej cenie szczerze polecam NYX HD, bo nadaje się zarówno pod oczy, jak i do kamuflowania pojedynczych niedoskonałości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się nad nim kiedyś nawet, chyba się zdecyduję :)

      Usuń
  3. Jak dla mnie produkt za taką cenę powinien się spisywać trochę lepiej.

    Obserwuje i zapraszam do mnie, jak masz ochotę też dołącz do obserwowanych będzie mi bardzo miło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam :)
    Jeśli chciałabyś odświeżyć wygląd swojego bloga serdecznie zapraszam do przejrzenia naszej strony
    https://www.facebook.com/wystrojbloga
    Z chęcią zmienimy dla Ciebie wygląd twego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. efekt przed i po nie różni się zbytnio

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam. Troszkę zbyt słabe działanie jak na taką cenę, masz rację :(.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, no krycie to on ma tragiczne :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj słabe to krycie;/ W sumie prawie nie widać różnicy przed a po.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.