Krem BB Avon Solutions.

Od kremu BB wymagam delikatnego krycia, wyrównania kolorytu i tego żeby był niewidoczny i niewyczuwalny na twarzy. Długo wahałam się czy zamawiać krem BB Avon czy nie. Nie jestem zbyt przekonana do podkładów, pudrów i tego typu produktów z Avon. Jak później się okazało - słusznie.

krem BB, Avon, Avon Solutions, analiza składu

Cena za 30 ml to 20 zł. Konsystencja jest bardzo rzadka. Krem jest wydajny. Posiada SPF 15, lepsze to niż nic. Krem nie zapchał mnie, ale po jego długotrwałym stosowaniu stan skóry znacznie się pogarsza. Opakowanie to klasyczna miękka tubka. Krem wylewa się samoczynnie co doprowadza mnie do szału, a jeszcze bardziej denerwuje mnie wiecznie uciapana nakrętka i otworek ( co możecie zobaczyć na zdjęciu niżej, specjalnie nie czyściłam opakowania ). Taki widok z rana nie jest przyjemny. To opakowanie to jakiś niewypał. Dość ciężko się go rozprowadza. Niestety to jeszcze nie koniec minusów.

krem BB, Avon, Avon Solutions, analiza składu

Skład i analiza:
AQUA (woda), CYCLOPENTASILOXANE (emolient, pośrednie działanie nawilżające), PHENYL TRIMETHICONE (silikon), TITANIUM DIOXIDE (filtr UV), GLYCERIN (nawilża, ułatwia transport składników do wnętrza naskórka), BUTYLENE GLYCOL (nawilża, zmiękcza, wygładza), PEG-10 DIMETHICONE (silikon, niekomodogenny, emolient, pośrednie działanie nawilżające), DIMETHICONE (silikon, niekomodogenny, emolient, pośrednie działanie nawilżające), SODIUM CHLORIDE (wpływa na lepkość produktu), TRIFLUOROMETHYL C1-4 ALKYL DIMETHICONE (silikon, niekomodogenny, emolient, pośrednie działanie nawilżające), OCTYLDODECYL NEOPENTANOATE (emolient, filtr SPF), NYLON-12 (właściwości wygładzające), POLYSILICONE-11 (silikon, zmiękcza i wygładza), QUATERNIUM-90 BENTONITE (wpływa na lepkość produktu), ALUMINIUM HYDROXIDE (aluminium, blokowanie gruczołów potowych i łojowych), CAPRYLYL GLYCOL (emolient, komodogenny,  pośrednie działanie nawilżające), STEARIC ACID (hamuje proces wymywania lipidów ze skóry), OCTYLDODECYL STEAROYL STEARATE (kondycjonuje skórę), PHENOXYETHANOL (konserwant), PARFUM (kompozycja zapachowa), HDI/TRIMETHYLOL HEXYLLACTONE CROSSPOLYMER (silikon, daje efekt wygładzenia), TETRASODIUM EDTA (wpływa na trwałość i stabilność kosmetyku), PROPYLENE CARBONATE (pochodna ropy naftowej, środek rozpuszczający), HEXYLENE GLYCOL (zmiękczacz), SILICA (substancja matująca), TRIETHOXYSILYLETHYL POLIDIMETHYLSILOXYETHYL DIMETHICONE (silikon, wygładza), HEXYL LAURATE (emolient, komodogenny), CETYL PEG/PPG-10/1 DIMETHICONE (emulgator, kondycjonuje skórę), POLYGLYCERYL-4 ISOSTEARATE (substancja nawilżająca), POLYURETHANE-40 (substancja nadająca kolor), ZIZYPHUS JUJUBA FRUIT EXTRACT (ekstrakt z jujuby pospolitej, nawilża, likwiduje zaczerwienienia, łagodzi), SACCHAROMYCES/PLATINUM FERMENT PETASITES HYBRIDUS LEAF EXTRACT (nawilża i łagodzi skórę), MICA (rozświetla skórę), CI 77891 (barwnik), CI77491 (barwnik), CI77492 (barwnik), CI77499 (barwnik)

krem BB, Avon, Avon Solutions, analiza składu

Jakieś wewnętrzne przeczucie kazało mi wybrać kolor light mimo, że moja skóra nie należy do najjaśniejszych. Wewnętrzne przeczucie miało rację, ale mimo to kolor jest zbyt ciemny. Ja nie wiem co autor koloru miał na myśli tworząc ciemnego pomarańczowego potwora i nazywając go LIGHT, to jest jakiś żart. Zapach kremu jest delikatny, typowy dla podkładów, ale nie określiłabym go mianem ładnego zapachu. Nie zauważyłam żeby krem BB Avon nawilżał albo odżywiał moją skórę. Zdecydowanie nie jest to produkt dla osób z cerą wrażliwą a już na pewno nie jest hypoalergiczny.

krem BB, Avon, Avon Solutions, analiza składu

Jakby mało było tego, że krem jest zbyt ciemny i zbyt pomarańczowy to jeszcze bardzo się utlenia - koszmar. Uwielbia wchodzić w załamania i podkreślać suche skórki jeżeli takie istnieją. Zgodzę się z tym, że wyrównuje koloryt, ale nie redukuje zaczerwienień. Krycie jest bardzo słabe, za słabe nawet jak na krem BB. Producent obiecuje, że krem nadaje skórze promienny blask, jeżeli przez promienny blask rozumie okropne błyszczenie to wszystko się zgadza. Trwałość kremu BB Avon to jakieś 5 godzin, słabiutko, natomiast już po dwóch godzinach wymaga ponownego przypudrowania, bo zaczyna się świecić, a przypomnę, że mam suchą skórę. Koszmar.

Nigdy więcej. Nie polecam. Totalny niewypał, tragedia. Zużyję go jak trochę się opalę, ale serdecznie odradzam zakup. Pieniądze wyrzucone w błoto.

16 komentarzy :

  1. ojoj;/ ja mam do avonu straszne uprzedzenie i tylko mnie w tym utwierdziłaś;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście kolor ma dziwny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się przekonać do kremów BB. Tego nigdy nie kupię!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, nie ufam Avonowskim kremom.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię kremów BB a Avon to dopiero porażka. Ja od nich polecam tylko podkład Calming Effects.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jakoś nie ufam tym kremom BB ani CC.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też go miałam, ale w innym opakowaniu chyba, o ile dobrze pamiętam. Nie dałam rady zużyć :/

    OdpowiedzUsuń
  8. strasznie wygląda, zdecydowanie wolę podkłady
    polecam pierre rene skin balance

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwilowo nie mam dostępu do tych kosmetyków, ale zapamiętam :)

      Usuń
  9. u mnie po uzywaniu bb avon solutions na mojej twarzy wyskoczyło pełno drobnych krostek które na ta chwile sa chropowate.. ;( nie wiem jak sie tego pozbyć a bardzo mnie to denerwuje i martwi.. nie polecam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam i mam podobne zdanie do Twojego :) Totalny niewypał..

    OdpowiedzUsuń
  11. Skoro Ci nie służy, to po pierwszym użyciu, nie powinnaś go używać, bo po co? :) Krem jest idealny, najwidoczniej masz dziwną cerę, na której nie chce się "przyjąć", no cóż.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze, to czy coś mi służy czy nie sprawdzam przez około miesiąc lub dwa, bo muszę sprawdzić (tak jak w przypadku tego produktu) różne metody aplikacji, to jak reaguje z tym czy innym kremem do twarzy itd. Właśnie po to.
      Po drugie, może dla Ciebie jest idealny i bardzo cieszy mnie, że Tobie się sprawdza.
      Nie do końca wiem jaki rodzaj cery to cera dziwna. Moja cera jest sucha z mieszaną strefą T. Równie dobrze ja mogę napisać, że Twoja cera jest dziwna, bo się na niej przyjmuje, no cóż... :)

      Przyjmij do wiadomości, że jesteśmy ludźmi i każdy ma inną cerę, inne włosy tak samo jak każdy ma inne geny i osobowość. Jednemu coś się sprawdzi, innemu nie. Dlatego właśnie przemysł kosmetyczny dba o nas i o swoje zarobki również wypuszczając na rynek tak dużo różnorodnych produktów, żeby każda z nas znalazła coś dla siebie.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka