Lakier Avon Gel Finish Envy.

Jakiś czas temu zachwycałam się lakierem Sheer Love, pięknym delikatnym różem z tej samej serii. Nie mogłam się doczekać aż pokaże Wam i napiszę o pięknym, głębokim Envy.

lakier do paznokci, lakier avon, lakier avon gel, Envy, zielony lakier

Cena za 12 ml lakieru to 15 zł. Konsystencja jest w sam raz - ani za gęsta ani za rzadka. Pędzelek jest klasyczny. Lakier posiada bardzo drobno zmielone drobinki, dzięki czemu pięknie odbija światło.

lakier do paznokci, lakier avon, lakier avon gel, Envy, zielony lakier

Envy nakłada się bardzo łatwo i przyjemnie. Nie smuży, nie ciągnie się, nie rozlewa na skórki. W odróżnieniu od swojego różowego brata wysycha bardzo szybko. Po nałożeniu dwóch warstw uzyskujemy pełne i równomierne krycie. Trwałość lakieru Envy bez żadnych odprysków czy otarć to 5 dni - całkiem nieźle. Myślałam, że będzie sprawiał problemy przy zmywaniu. Jednak nie, zmywa się bardzo łatwo. Nie odbarwił paznokci.

Lakiery z serii Gel Finish to jedne z niewielu produktów Avon, które są na prawdę bardzo dobre. Chciałabym mieć wszystkie kolory. Gorąco polecam :)

11 komentarzy :

  1. Ciekawy kolor :)
    Ja nie lubię kosmetyków Avon...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Avon jak każda firma ma swoje buble i perełki. Te lakiery są świetne i jeżeli coś się sprawdza to nie interesuje mnie czy to Avon czy inna firma :)

      Usuń
  2. Świetny kolor jednak zdecydowanie na jesień

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ale jak go nosiłam pogoda była typowo jesienna i jakoś tak mi się zachciało ;)

      Usuń
  3. a u mnie cały czas czeka na użycie... niby kolor bardzo ciekawy, ale nie do końca mój... A nie mogę się zdecydować - wydać czy użyć? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny, choć dla nie ciut za smutny. Latem wolę czerwienie, róże czy korale.. zresztą nie tylko latem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny lakier, kolor trochę jesienny

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej, mój ulubiony żelek, a raczej jeden z ulubionych!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.