Osuszacz do lakieru FM Group.

Dzisiaj o produkcie, który nie jest czymś niezbędnym. Powiedziałabym nawet, że jest to gadżet, który czasami bardzo ułatwia życie. Przydaje się zwłaszcza wtedy, gdy nie mamy zbyt dużo czasu i musimy szybko wysuszyć paznokcie. Dzisiaj krótko o osuszaczu do paznokci firmy FM Group Make Up. 

wysychanie lakieru, osuszacz do lakieru, wysuszacz do lakieru, FM Group, szybkie wysychanie, jak szybko wysuszyć paznokcie

Cena za 50 ml płynu to 18 zł. Jest to olejek osuszający więc  formuła jest dość tłusta, ale wszystko ładnie się wchłania lub odparowuje, wszystko jedno, w każdym razie znika z rąk i pozostawia wysuszone paznokcie. Produkt zamknięty jest w buteleczce z atomizerem (pompka). Aplikator się nie zacina i jest bardzo wygodny. Spray jest bardzo wydajny, wystarczy jedno psiknięcie żeby pokryć wszystkie paznokcie. Początkowo zapach jest bardzo alkoholowy, jednak po chwili zmienia się w bardzo ładny kremowo-mydlany, nienachalny, przyjemny zapach.

Skład i analiza : 
Cyclopentasiloxane (silikon, emolient, pośrenie nawilżanie, całkowicie odparowuje), Isopropyl Alcohol (alkohol, może wysuszać i podrażniać), Dimethicone (emolient, wygładza), Parfum (kompozycja zapachowa), Eugenol (działa antyseptycznie, imituje zapach goździków, potencjalny alergen), Geraniol (imituje zapach pelargonii, potencjalny alergen), Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde (substancja zapachowa, zapach kwiatów), Butylphenyl Methylpropional (aldehyd, kompozycja zapachowa, potencjalny alergen), Linalool (imituje zapach konwalii, potencjalny alergen), Citronellol (imituje zapach róży, potencjalny alergen), Hexyl Cinnamal ((imituje zapach jaśminu, potencjalny alergen), Limonene (imituje zapach sórki cytrynowej, potencjalny alergen)

Dlaczego skład jest taki czerwony? Dlatego, że osuszacz zawiera dużo związków kompozycji zapachowej, które zawsze uznawane są za potencjalnie uczulające. Składniki takie znajdziemy w większości kosmetyków. Jeżeli do tej pory ktoś nie odnotował reakcji alergicznej na tego typu składniki nie powinien się obawiać w tym składzie. Jedynym składnikiem, którego można się obawiać to Isopropyl Alcohol - może wysuszać. 

Przejdźmy do działania. Osuszacz świetnie wysusza lakier. Działa bardzo szybko. Mimo alkoholu w składzie nie wysusza skórek ani paznokci. Nie uczulił mnie. Producent obiecuje nam, że produkt chroni warstwę lakieru przed powstawaniem smug i zarysowań, ale nie chce mi się w to wierzyć. Niby w jaki sposób mogłoby to działać? Magia? Produkt podobno ma też nadawać blask i uwydatniać barwę lakieru. Nie wiem jak to interpretować. Zaraz po aplikacji faktycznie paznokcie błyszczą i kolor jest bardziej intensywny, ale jak posmarujemy paznokcie czymś tłustym uzyskamy taki sam efekt. Po odparowaniu nie odnotowałam żadnego zwiększonego blasku, a już na pewno nie uwydatnienia koloru. Producent wciska trochę kitu ;) Jednak ja oczekuję tylko tego, żeby osuszacz szybko radził sobie z mokrym lakierem i nie przesuszał skórek. Ten to robi. Lubię go i będę do niego wracać :) 


12 komentarzy :

  1. Ja jeśli chodzi o wysuszacze najbardziej lubię sally hansen insta dri, a jeśli chodzi o niską półkę to wibo który też dobrze sobie radzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten od Sally Hansen mam w planach. Kupię pewnie jak wykończę ten. A nad Wibo może się zastanowię :)

      Usuń
    2. Też lubię Insta Dri

      Usuń
  2. Nigdy nie miałam tego produktu. Może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używam, jakoś nie mam potrzeby ;) Chyba za rzadko maluję paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lakierowych wysuszaczy nie umiem obsługiwać, może z takim sprayem bym sobie lepiej dała radę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja go po prostu nienawidzę... Jest okropnie tłusty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam obok pełno ludzi z FM, więc może skuszę się i wypróbuję, bo lubię takie gadżety- jestem strasznie niecierpliwa:)

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie korzystałam z odtłuszczaczy

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak sama napisałaś jest to gadżet, dla mnie zbędny. Ja maluję paznokcie tylko jak mam dużo czasu, więc spokojnie lakier ma mi kiedy wyschnąć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam wysuszacz lakieru z Avonu i bardzo sobie go chwalę. Już sobie nie wyobrażam siedzieć godzinami i czekać, aż lakier wyschnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam ten z Avon - był bardzo fajny :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.