Avon Golden Vision.

Co uważacie o złotych paznokciach? Ja często się zastanawiam - raz myślę sobie, że złoto wygląda świetnie nałożone na wszystkie paznokcie, czasami jednak podoba mi się tylko jako akcent. Ciekawi mnie wasza opinia. Hot or not? Dzisiaj właśnie o złotym lakierze Golden Vision od Avon, nałożonym na wszystkie paznokcie ( czy komuś się to podoba czy nie ) w celu przeprowadzenia testu.


Cena za 12 ml lakieru to około 20 zł. Pędzelek jest klasyczny, wygodny w użytkowaniu. Lakier ma odpowiednią konsystencję, nie smuży, nie ciągnie się. Golden Vision to piękny złoty kolor, zatopione są w nim malutkie drobinki, dzięki którym lakier pięknie błyszczy i odbija światło.


Do pełnego krycia potrzebne są 2 zwykłe warstwy lub 3 cienkie. Lakier bardzo szybko schnie. Golden Vision utrzymał się na moich paznokciach 5 dni bez żadnych odprysków i otarć. Moim zdaniem jest to całkiem niezły wynik. Myślałam, że przez obecność drobinek lakier będzie się trudno zmywał, jednak nie było z nim wielkich problemów. Niestety na paznokciu zostają pojedyncze drobinki brokatu. Po ponownym przetarciu paznokcia schodzą bez problemu. Nie odbarwia płytki paznokcia.


Złoto w wersji na wszystkich paznokciach u rąk chyba nie do końca do mnie przemawia (it's just too much!). Na stopach wygląda przepięknie. Jeśli chodzi o ręce bardziej pasuje mi jako akcent na jednym lub dwóch paznokciach.

26 komentarzy :

  1. Mnie się bardzo podoba na wszystkich paznokciach choć jako akcent tez nie jest to zły pomysł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się źle czuję ze złotem na wszystkich paznokciach :)

      Usuń
  2. Ja mam też takie złoto z Essence z Avonu lakierów nie lubię. No nie pasują mi, coś nie tak mają w formule chyba i już choć kolorki mają ładne.
    PozdrawiamEMm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami tak jest, że coś nam nie pasuje i już ;)

      Usuń
  3. No troszkę 'too much', choć może w połączeniu z długą czarną sukną nabrałby nowego znaczenia?! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, w takim połączeniu wyglądałoby dobrze :)

      Usuń
  4. Podoba mi się, ale u kogoś :) U siebie złotka nie widzę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem też tak mam :) Na przykład biel - bardzo podoba mi się u innych, ale u siebie na paznokciach jakoś jej nie widzę.

      Usuń
  5. Hhmhmh całkiem przyjemne to złotko ;_)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś lubiłam złote lakiery, teraz już mi się nieco znudziły, ale wygląda ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi z kolei trochę znudziły się kremowe pastele ;)

      Usuń
  7. Nie jestem fanka złota ale to raczej dlatego, ze do mojego typu urody nie pasuje :) jeżeli już to widzialabym takie paznokcie do bardzo stonowanego zestawu ubrań :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mojego typu urody bardzo pasuje, ale mimo to jakoś nie przepadam za dodatkami w tym kolorze. Paznokcie mogą być, ale złotej biżuterii bardzo nie lubię ;)

      Usuń
  8. bardzo ladnie sie prezentuje ;) ladne masz paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak utrzymują się u Ciebie inne lakiery? U mnie jak się jakiś utrzyma w dobrym stanie (z bazą i topem) to jest jakieś święto ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy. Średnio lakier trzyma się u mnie bez bazy i topu około 6 dni, to jest taki normalny wynik. Niektóre wytrzymują nawet 10 dni, to chyba najdłużej.
      Kiedyś jak używałam bazy i topu to wszystko odpryskiwało mi po 2 dniach. Nie wiem czy była to wina zbyt wielu warstw czy beznadziejnych produktów.

      Usuń
  10. ładne złotko, wczoraj robiłam lakierowe porządki i musiałam pożegnać się ze swoim lakierem w złotym kolorze wibo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje pudełko z lakierami też się prosi o sprzątanie ;)

      Usuń
  11. U innych złoto mi nie przeszkadza, na moich paznokciach nie lubię. Zazwyczaj wybieram mieszanki srebra ze złotem, są mniej nachalne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszanki srebra ze złotem bardzo lubię. Od razu przypomina mi się zimowa kolekcja Lovely :)

      Usuń
  12. Z czernią na pewno wyglądałby bombowo!
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  13. ogólnie bardzo lubię złoto na paznokciach ale jesienią czy zimą

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.