Jak oszczędzać robiąc zakupy? | promoszop.pl

Dzisiaj chcę powiedzieć Wam o moim sposobie na oszczędzanie pieniędzy podczas robienia zakupów. Sposób ten jest bardzo łatwy i szybki, a w kieszeni możemy zatrzymać naprawdę sporą ilość gotówki. Każdy z nas lubi mieć więcej prawda? ;)
Kiedy robimy zakupy online często w ostatniej fazie płatności pokazuje się okienko, do którego można wpisać kod rabatowy. Co jednak zrobić kiedy takiego kodu nie mamy? Skąd go wziąć? Zdarza się też, że chcemy coś kupić, ale nie wiemy gdzie aktualnie jest najkorzystniejsza promocja. Tu z pomocą przychodzi nam serwispromoszop.pl


Serwis promoszop.pl umożliwia nam odnalezienie kuponów rabatowych, zniżek i promocji w sklepach online. Wybór sklepów jest bardzo duży, każdy znajdzie coś dla siebie.

Korzystanie z serwisu jest banalnie proste. Odnajdujemy sklep, który nas interesuje, odszukujemy kod rabatowy lub promocję, postępujemy według instrukcji wyświetlonej na ekranie i oszczędzamy robiąc zakupy. Tutaj nie można stracić, każdy zyskuje :)


Interesujące nas sklepy możemy znaleźć na kilka różnych sposobów. Powyżej widzicie jeden z nich. Promocje i kupony najnowsze, wygasające i top 10. Nazwę sklepu, w którym chcemy kupować można też wpisać do wyszukiwarki.

Są jeszcze dwa inne sposoby i to właśnie one należą do moich ulubionych i w ten sposób najczęściej korzystam z serwisu. Możemy przejrzeć pełną listę sklepów  w kolejności alfabetycznej, do których kupony rabatowe dostępne są w serwisie. Innym sposobem jest też odnalezienie sklepu według kategorii, do której należy.


Z serwisu korzystam zawsze gdy robię zakupy online, zwłaszcza te ubraniowe i kosmetyczne. Dzięki promoszop.pl kupowanie w takich sklepach jak Empik , Answear , Asos , Douglas , Yves Rocher i mojej ulubionej drogerii internetowej - Nocanka , stało się o wiele tańsze.

Znacie serwis promoszop.pl ? Korzystacie z rabatów i promocji ?

16 komentarzy :

  1. jeszcze tego nie sprawdzałam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja najczęśćiej szukam promocji prze Google :) Ale zerknę przy okazji na tę stronę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj jest prawie wszystko w jednym miejscu :)

      Usuń
  3. Chyba czas odwiedzić tą stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. często zaglądam na tą stronę w poszukiwaniu okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Strona jest mi znana, ale jakoś nigdy nie miałam okazji skorzystać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wg mnie najlepiej jest nie kupować zbędnych rzeczy. Najlepsza metoda na oszczędzanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja stanowczo powinnam zacząć oszczędać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też nie miałam przyjemności korzystania z tej strony. Ja jestem teraz na etapie uczenia się oszczędzania, czytam dużo artykułów. Np ostatnio czytałam o oszczędzaniu na kontach bankowych http://www.multipozyczka.com.pl/madrze-oszczedzac/. Nie sądziłam, że oszczędzać można na tak wiele sposobów:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj ja też powinienem zacząć oszczędzać, co nie zmienia faktu, że raczej robiąc zakupy to mi się chyba nie uda :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.