Kredka do brwi FM Gorup.

Dopiero niedawno przekonałam się do podkreślania brwi. Zobaczyłam jak bardzo zmienia się wygląd twarzy i całego makijażu kiedy brwi są bardziej wyraźne. Nie lubię jednak mocno zaznaczonych, wyrysowanych, wręcz geometrycznych brwi. Stawiam na efekt bardzo naturalny. Kredka FM Group pozwala mi uzyskać właśnie taki efekt.

kredka do brwi, FM Group, podkreślanie brwi

Cena za 0,31 g kredki to 18 zł. Zamknięta jest w plastikowym, trwałym opakowaniu. Wysuwa się automatycznie. Z tyły kredki ukryta jest temperówka. Kredka jest wygodna i łatwa w użyciu i bardzo wydajna.

kredka do brwi, FM Group, podkreślanie brwi

Mój kolor kredki to Auburn - jest to dość chłodny odcień idealnie dopasowany do mojego naturalnego koloru brwi. Można też wybrać jaśniejszą wersję - Bistre. Kredka pięknie podkreśla kształt brwi i optycznie je zagęszcza. Świetnie się rozprowadza. Twardość jest idealna, bardzo łatwo sunie po brwiach. Kredka FM Group zostaje na brwiach w nienaruszonym stanie przez cały dzień, nie rozmazuje się.

kredka do brwi, FM Group, podkreślanie brwi

Powyżej możecie zobaczyć efekt na brwiach. Po lewej przed, po prawej po. Kredką oczywiście da się mocniej wyrysować brwi jednak ja takiego efektu nie lubię. Jest to mój zdecydowany ulubieniec i na pewno będę do niej wracać. Najchętniej używałabym tylko tej kredki, ale niestety ze względu na słabą dostępność produktów FM Group nie jest to możliwe.

7 komentarzy :

  1. Właśnie poluję na kredkę do brwi i tu ciekawa opinia;) szkoda,że słabo dostępna
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety dostępność to jej największy minus :)

      Usuń
  2. U mnie z dostępem nie ma problemu - co drugi znajomy jest w FM, więc bez problemu mówię i mam. Jednak jest dość droga, a ja jakoś ostatnio się rozczarowałam FM'em...;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Daje bardzo fajny efekt. Ja mam kredkę z Marizy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki naturalny efekt bardzo by mi odpowiadał, może ją wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ladny odcien brazu. Szkoda ze tak slabo dostepna bo efekt jaki daje jest fajny.: )

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie miałam kosmetyków FM, ale kredka ciekawie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.