Projekt denko 3/2014.

Nadszedł czas kiedy moje pudełko znów wypełniło się pustymi opakowaniami. Czas pokazać Wam co udało mi się zużyć i napisać jak sprawdziły mi się te produkty.


1.Płyn do kąpieli Pink Magnolia Avon. Cena za 500 ml 17 zł, ale ja zazwyczaj kupuję je na promocji za kilka złotych. Robił dobrą pianę, pięknie pachniał. Jest mało wydajny. Jako jeden z niewielu nie powoduje swędzenia i wysuszania skóry. Kupię ponownie.
2.Olejek do kąpieli Farmona Tutti Frutti Liczi i Rambutan. Gęsty, dobrze się pieni, pięknie pachnie, nie wysusza skóry. Kupię ponownie. Pełna recenzja.
3.Ujędrniający balsam do ciała z wyciągiem z wodorostów i kompleksem ujędrniającym Avon. Nie wierzę w jego właściwości ujędrniające, ale świetnie nawilża i napina skórę do tego ładnie pachnie, a to mi wystarczy. Cena za 400 ml to 17 zł, ale kupuję go taniej w promocji. Kupię ponownie.
4.Antyperspirant Rexona Invisible Aqua. Cena za 150 ml to 12 zł. Jak każdy antyperspirant w sprayu ten też był niewydajny. Faktycznie nie zostawiał żadnych śladów na odzieży, ale ochrona jaką zapewniał była zdecydowanie na niskim poziomie. Nie kupię ponownie.                      


1.Mój ulubiony zmywacz ISANA o zapachu migdałów z olejkiem. Świetnie zmywa, nie śmierdzi bardzo, super wydajny, ale niestety nie mogę go nadużywać bo wysusza paznokcie. Kupię ponownie. Pełna recenzja.
2.Szampon Joanna Z Apteczki Babuni nawilżająco-regenerujący. Nie radził sobie z olejami i to go zdyskwalifikowało. Słabo mył, słabo się pienił. Nie kupię ponownie. Pełna recenzja i analiza składu.
3.Joanna Sensual Plastry do depilacji z woskiem. Cena za 12 plastrów to 8 zł. Są bardzo niewydajne, całe opakowanie na jedną depilację. Do tego nie wyrywają wszystkich włosków. Zdecydowanie wolę depilator, nie wiem c mi strzeliło do głowy że je kupiłam. Nie kupię ponownie.


1.Płyn dwufazowy Ziaja. Klasyk u mnie w denku. Ulubieniec do zmywania makijażu oczu. Kupię ponownie. Pełna recenzja i analiza składu.
2.Balsam do stóp z algami "Morska Bryza". Ładnie pachnie, dobrze nawilża i wygładza stopy. Kupię ponownie. Pełna recenzja i analiza składu.
3.Odżywczy żel pod oczy Avon Solutions Beautiful Hydration. Cena za 15 ml to 25 zł. Nie będę się o nim rozpisywać, bo niedługo pojawi się recenzja. Kupiłam go w dwupaku i właśnie jestem w trakcie drugiego opakowania.


1.Aplikator do cieni FM Group. Był dość wygodny, miękki, ale szybko się zniszczył. Wolę pędzle. Cena to 14 zł. Nie kupię ponownie.
2.Rozświetlający korektor pod oczy FM Group. Byłby całkiem fajny gdyby nie jego beznadziejne krycie, a właściwie brak krycia. Nie kupię ponownie. Pełna recenzja. 

18 komentarzy :

  1. Fajne denko. Ciekawi mnie ten zmywacz bo szukam takiego który nie daje acetonem tylko czymś pachnie ładnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten ma bardzo delikatny zapach prawie nie czuć acetonu, powinnaś być zadowolona :)

      Usuń
  2. Nie lubię antyperspirantów w sprayu. Używam ich zazwyczaj jako dodatek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś lubiłam, ale chyba już nie lubię. Mam jeszcze jeden w zapasie, ale później przerzucam się na sztyft :)

      Usuń
  3. U la la widzę kilka przyjemniaczków, których sama używam! :-) Niezłe denko! Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmywacz do pazonokci z Issany <3
    Kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię ten zmywacz Isany :). Moje denko powoli się tworzy :D.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też bardzo lubię ten zmywacz Isany, najczęściej go używam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę go używać na zmianę czymś delikatniejszym, bo paznokcie mi się buntują :)

      Usuń
  7. Ja mam na odwrót ;) Dezodoranty Rexony bardzo lubię, a ten płyn Ziaja u mnie się nie sprawdził ;) hehe, a te plastry tez lubię
    Zgadzam się co do płynu z AVON, pięknie pachnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też kiedyś używam płynu z AVON bosko pachniał.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  9. mam ten sam dezodorant i jestem z niego raczej zadowolona :) a co do wosku z joanny to sie zgodze, koszmar :/ co do plynu do demakijazu ziaji tez sie zgodze, przypadl mi do gustu :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawią mnie te owocowe olejki do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię te płyny do kąpieli z Avonu :) Zmywacz Isana jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.