Szampon Babydream.

Dzisiaj o szamponie już kultowym w blogosferze. Ma zdecydowanie więcej zwolenników niż przeciwników. Nie byłabym sobą gdybym nie wypróbowała go na swojej głowie. Jest jeszcze ktoś kto o tym szamponie nie słyszał?

szampon, Babydream, Rossmann, szampon dla dzieci, włosy, recenzja, analiza składu

Cena za 250 ml szamponu to około 5-6 zł. Konsystencja jak dla mnie jest trochę zbyt rzadka. Produkt słabo się pieni, ale jest to zrozumiałe - w końcu jest dedykowany dzieciom, a żadne dziecko nie lubi mieć piany w oczach ( moja trauma z dzieciństwa ;) ). Bardzo ładnie pachnie, rumiankiem. Zapach nie utrzymuje się na włosach. Mimo tego, że jest rzadki i słabo się pieni szampon Babydream jest wydajny.

Skład i analiza :
Aqua (woda), Lauryl Glucoside (delikatna substancja myjąca, emulgator), Cocamidopropyl Betaine (delikatna substancja myjąca, substancja pianotwórcza), Coco-Glucoside (delikatna substancja myjąca, emulgator, stabilizator), Glyceryl Oleate (emolient, pośrednie działanie nawilżające, wygładza, substancja renatłuszczająca, emulgator, ułatwia zmywanie), Sodium Lactate (nawilża), Triticum Vulgare Germ Extract (ekstrakt z nasion przenicy, źródło witaminy E, wygładza, regeneruje), Panthenol (nawilża, działa przeciwzapalnie, regeneruje, wygładza), Glyceryl Caprylate (emolient, pośrednie działanie nawilżające, substancja zwilżająca, substancja renatłuszczająca, emulgator), Lactic Acid (nawilża, modyfikator pH, zapobiega wysychaniu kosmetyku), Chamomilla Recutita Flower Extract (ekstrakt z rumianku, łagodzi i regeneruje), Parfum (kompozycja zapachowa)

Szampon Babydream bardzo dobrze oczyszcza włosy, radzi sobie nawet ze zmywaniem olejków. Włosy po użyciu nie są przesuszone, nie puszą się ani nie plączą. Są gładkie i miękkie, wyglądają ładnie i są bardzo przyjemne w dotyku. Myję nim pędzle do makijażu i w tym celu również spisuje się świetnie. Bardzo dobry delikatny szampon.

Dodatek z dnia 18,01,15: Szampon stosowany długotrwale może powodować wypadanie włosów i wysuszenie skóry głowy.

20 komentarzy :

  1. Lubię nim zmywać oleje, do codziennego mycia raczej go nie używam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja staram się olejować przed każdym myciem, więc u mnie to w sumie wychodzi na jedno :)

      Usuń
  2. Słyszę o nim wszędzie i zastanawiam się nad wyprobowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo go lubię i stosuje z powodzeniem również do mycia pędzli ;-D Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam go przez bardzo długi czas, ale ostatecznie okazało się, że to on był winowajcą wzmożonego wypadania włosów u mnie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dobrze wiedzieć, będę zwracać na to uwagę.

      Usuń
  5. Mój ulubiony do mycia pędzli ostatnimi czasy :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę stosować go za często bo strasznie przesusza mi skalp i powoduje swędzenie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na szczęście nic takiego się nie dzieje. Ciekawe na którą substancję tak reagujesz, bo szampon jest bardzo delikatny.

      Usuń
  7. Mam ochotę kupić go do pędzli! Zwykle używam szamponu Johnson & Johnson, ale mała odmiana by się może przydałam raz na jakiś czas.
    A przy okazji pewnie spróbuję go i 'na sobie' :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Jhonson & Jhonson słyszałam wiele dobrego, niedługo może spróbuję :)

      Usuń
  8. miałam go już dawno wypróbować ale jakoś się nie złożyło. mam za dużo zapasów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Próbowałam i mi nie odpowiadał. Obecnie stosuję szampon z Ziai i jest genialny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam jeszcze żadnego szamponu Ziai, może kiedyś spróbuję :)

      Usuń
  10. Używałam jakiś rok temu. Szału nie robił. ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampon nie ma robić szału tylko dobrze myć, nie niszczyć i nie plątać włosów :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.