Woda toaletowa Yodeyma 15 ml - ZA DARMO.

Hej Kochani,

dzisiaj trochę nietypowo, bo bardzo krótko i na temat. Ze strony producenta Yodeyma (klik) macie możliwość zamówić całkowicie za darmo próbkę dowolnej wody toaletowej o pojemności 15 ml. Ja swoją już mam. Sprawdzone info ;)

Jak to zrobić :
-wchodzicie na podlinkowaną przeze mnie stronę
-klikacie na wybrany zapach
-następnie klikacie zamów
-wypełniacie dane
-po kliku dniach próbka ląduje w waszej skrzynce

Nie jest to post sponsorowany, inspirowany, ani nic z tych rzeczy. Nie mam żadnych korzyści z udostępniania tej informacji czy linku. Pomyślałam, że warto dać Wam znać, że jest możliwość przetestowania jakiegoś zapachu tej firmy całkowicie za darmo :)

14 komentarzy :

  1. Ja swoją już zamówiłam jakiś czas temu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez zamówiłam i czekam, mam nadzieję ze to co wybrałam jeszcze mają i przyjdzie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno przyjdzie :) Ja czekałam jakoś 4 dni chyba.

      Usuń
    2. Ja miesiąc czekałam.

      Usuń
    3. To bardzo długo czekałaś :O

      Usuń
  3. Ja też zamawiałam, od jakiegos czasu mam już nawet w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamówiłam jakiś czas temu i ciągle czekam... mam nadzieje, że przyjdzie szybko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamówiłam, ale szału nie ma

    OdpowiedzUsuń
  6. zamówiłam, ciekawi mnie bardzo zapach!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.