Apricot FM Group.

Dzisiaj o lakierze, który jest piękny, ale bardzo trudny w obsłudze. Mam kilka lakierów z FM i wszystkie spisują się świetnie. Apricot niestety okazał się czarną owcą. Kolor bardzo mi się podoba, jednak w katalogu wyglądał trochę inaczej. Był pokazany jako ciemniejszy róż z lekką nutą pomarańczy, bardziej przypominał tytułową morelę.

Apricot FM Group.


Cena za 10 ml lakieru to 18 zł. Pędzelek jest klasyczny, wygodny. Lakier jest całkowicie kremowy, nie ma w nim żadnych drobinek. Wszystkie lakiery firmy FM Group charakteryzują się pięknym błyszczącym wykończeniem, blask bije z paznokci. Konsystencja jest bardzo rzadka. Lakier rozlewa się na skórki i trudno się go nakłada.

Apricot FM Group.

Krycie jest bardzo słabe. Na zdjęciach powyżej widzicie cztery warstwy lakieru, tyle trzeba nałożyć aby uzyskać całkowite krycie. Myślę, że dałoby się przeżyć nakładanie tylu warstw gdyby nie to, że lakier schnie wieki. Każda warstwa wysycha bardzo bardzo długo. Koszmar. Trwałość bez żadnych otarć i odprysków to 6 dni, czyli dość standardowy u mnie wynik. Lakier zmywa się bez problemów. Nie odbarwia płytki.

Apricot FM Group.

17 komentarzy :

  1. Ładny kolor. Tylko malowanie pewnie zajmuje całe wieki przy schnięciu tych wszystkich warstw

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. To jest taki lakier, którego można użyć w trakcie jakiegoś fajnego filmu/serialu. Zdecydowanie nie da się nim malować na szybko ;)

      Usuń
  2. ojoj... szkoda, że takie słabe krycie i że tak długo schnie;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wolę nie malować paznokci jeśli mam długo czekać aż lakier wyschnie :d Ale kolor świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paznokcie muszę mieć pomalowane. Obowiązkowo. Zawsze ;)

      Usuń
  4. Bardzo ładny subtelny odcień

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie delikatne odcienie, śliczny jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor mi się podoba, dla mnie trwałość świetna :D Ale schnięcie nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. O rety! Cztery warstwy to przecież masakra i przy tym długo schnie, jedynie co to chociaż plus że trzyma się dosyć długo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor genialny, szkoda że tyle "zachodu" z nim :(

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam jeszcze chyba niczego tej marki. kolor ok, choć dla mnie dwie warstwy to już problem bo nie jestem cierpliwa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem, czy czułabym się w tym kolorze...

    OdpowiedzUsuń
  11. Do różu to mu faktycznie daleko ;) Kolor bardzo mi się podoba, ale jego jakość już znacznie mniej.

    OdpowiedzUsuń
  12. długie schnięcie to już odpada u mnie... :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Każdy kolor lakierów z FM jest inny. Jeden ma lepszą konsystencję, albo lepsze krycie i nie wiem z czego to wynika... Kolor sam w sobie ładny, delikatny, ale 4 warstwy ??? Masakra...

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że tak długo schnie, bo kolorek jest ładny. :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.