Fresh Mint FM.

Dzisiaj o jednym z moich ulubionych pastelowych lakierów. Fresh Mint od FM Group Make Up to piękna pastelowa mięta, w której zdecydowanie przeważają nuty zieleni. Do tego lakier ma piękny połysk, same zobaczcie.




Cena za 10 ml lakieru to 18 zł. Fresh Mint jest całkowicie kremowy, nie ma w sobie żadnych drobinek. Konsystencja jest dość rzadka, ale nie sprawia to problemów podczas aplikacji. Lakier nie rozlewa się na skórki i nie smuży. Pędzelek jest klasyczny, dość miękki, wygodny w użyciu.


Aby uzyskać pełne krycie musimy nałożyć dwie warstwy lakieru. Wysycha w normalnym tempie, ani szybko ani wolno. Trwałość bez żadnych odprysków i otarć to 6 dni, bez użycia bazy i topu. Fresh Mint zmywa się bez problemów, nie odbarwia płytki paznokcia.

19 komentarzy :

  1. Jaki piękny kolor. Trwałość też widzę jest super.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny kolor, uwielbiam wszelkie miętowe lakiery, a szczególnie jeśli mają taką dobrą jakość jak ten :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciut w tej mięcie pistacji :) Ale ładna, nie powiem, że nie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś zielonkawego w niej jest, dla mnie to mięta idealna :)

      Usuń
  4. Bardzo ładny kolor.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor i zachęcająca trwałość:) jednak ja już rozglądam się za bardziej jesiennymi kolorkami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już powoli też, ale jeszcze przez wrzesień mam wakacje i chcę utrzymać klimat lata na paznokciach ;)

      Usuń
  6. Świetny kolor, ale nie wiem czy by mi taki pasował :) Czasem źle się czuję w niektórych kolorach

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor, jeden z moich ulubionych na paznokciach :) Mam coś podobnego z Joko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mięta to jeden z moich ulubionych kolorów, nie tylko na paznokciach :) nie wiedziałam, że FM oprócz perfum produkują także lakiery!
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. FM ma masę najróżniejszych kosmetyków kolorowych i pielęgnacyjnych, a nawet chemię gospodarczą :)

      Usuń
  9. do 6 dni ? ile bym dała,żeby na moich pazurkach się tyle utrzymywał .. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny kolorek ♥! Pozdrawiam i zapraszam do siebie♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam miętowe lakiery, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się ten kolor, fajną ma trwałość. Właśnie byłam bardzo ciekawa tych lakierów FM!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam kilka kolorów i wszystkie są bardzo fajne :)

      Usuń
  13. też ma ten lakier i po prostu go uwielbiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.