Korektor do brwi 3w1 Eveline.

Niedawno pisałam Wam o tym, że lubię naturalne i delikatnie podkreślone brwi. To wszystko nadal jest prawdą. Czasami mam jednak takie dni, że z brwiami nie chce mi się robić kompletnie nic poza przeczesaniem ich szczoteczką. A co gdyby dało się podkreślić ich kolor i lekko je zdefiniować tylko je przeczesując? No właśnie, korektor do brwi Eveline 3w1.





Mój korektor jest w wersji brązowej, dostępna jest jeszcze czarna i chyba żadnych innych nie ma. Za 10 ml produktu płacimy około 14 zł. Jest dostępny w Rossmannie. Korektora używam codziennie, niezależnie od tego czy używam kredki czy aplikuję go samodzielnie. Zapytacie po co używam go wtedy kiedy używam kredki. A po to, żeby tą kredkę utrwalić i wyrównać wszystkie włoski. Mogę uznać, że jest to produkt bardzo wydajny. Powinnam go zużyć w okresie sześciu miesięcy od otwarcia, ale wydaje mi się to niemożliwe do wykonania.


Korektor posiada klasyczną szczoteczkę, która moim zdaniem mogłaby być trochę krótsza i chudsza. Mimo to aplikacja jest bardzo łatwa i wygodna, chociaż zdarza mi się uciapać czoło końcówką szczoteczki. Korektor lekko barwi brwi. Kolor jest delikatny. Nie osypuje się i siedzi tam gdzie go położymy przez cały dzień. Utrzymuje włoski w jednym miejscu. Bardzo go lubię i na pewno będę do niego wracać.


38 komentarzy :

  1. Rzeczywiście jest różnica przed i po-subtelna ale jest. Ja niczego nie używam do brwi, bo same z siebie są wyraziste.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie masz :) Moje są wyraźne, ale zbyt jasne w porównaniu do włosów.

      Usuń
  2. Akurat nic nie używam do brwi jakoś mnie nie ciągnie. A moje brwi nawiasem mówiąc sa trochę podobne do twoich :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od niedawna podkreślam brwi, moje też nigdy nie sprawiały mi większych problemów ;)

      Usuń
  3. Delikatny produkt, ale w połaczeniu np z cieniem powinien się sprawdzic całkiem dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chcę mocniejszego efektu łączę go z kredką. Z cieniem też na pewno wyglądałby świetnie :)

      Usuń
  4. O, ale super! Bardzo chciałam coś takiego ale nie wiedziałam gdzie szukac:) na leniwe dni kiedy nie chce się wypełnić brwi cieniem będzie idealne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostępny jest w każdym Rossmannie :) Na leniwe dni jest idealny.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Też się nad tym zastanawiałam, mogłaby być o połowę mniejsza.

      Usuń
  6. Pięknie wygląda! Choć ja u siebie wolę mocniej zaznaczone brwi, inaczej jestem niewyraźna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie intensywność brwi zależy od humoru, haha ;)

      Usuń
  7. ja swoje brwi podkreślam zwykłym cieniem ale chyba czas to zmienić, TWOJE WYGLĄDAJĄ ŁADNIEJ i nadal naturalnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że odcień mi przypasuje, bo mam w planach jego zakup :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby Ci pasował, bo to całkiem fajny produkt :)

      Usuń
  9. Szkoda, że tego typu produkty nie występują w bardzo jasnych kolorach :/ no, chyba, że wydaje się 100 zł

    OdpowiedzUsuń
  10. Do tej pory nie miałam korektora do brwi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli lubisz delikatnie podkreślone brwi to polecam ten :)

      Usuń
  11. Tak samo jak dziewczyny powyżej, nie miałam nigdy korektora do brwi, robi świetną, delikatną różnice. Wygląda naturalnie, cud miód i orzeszki :D
    I ta cena! Za nieduże pieniądze można mieć fajny produkt. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, cena jest mała a produkt świetny, to lubię najbardziej ;D

      Usuń
  12. Podoba mi się taki delikatny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja nie podkreślam swoich brwi, nie jest mi to potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajnie wyglada, ja mam taki malutki z Benefitu i uzywam codziennie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam ten z Benefitu, wygląda całkiem ciekawie :)

      Usuń
  15. Ładny, delikatny efekt :) ja akurat nie używam korektora, ale widzę że to fajny gadżet :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.