Kremowe mleczko nawilżająco-wygładzające Eveline.

Wszelkie produkty nawilżające - balsamy, lotiony, mleczka, kremy - to dla mnie bardzo cenne produkty. Bez nich nie mogę wytrzymać w swojej suchej skórze/ze swoją suchą skórą. Produkty, które działają i faktycznie nawilżają są dla mnie na wagę złota. Dzisiaj o mleczku nawilżająco - wygładzającym Eveline, które moim zdaniem jest balsamem.

mleczko nawilżająco - wygładzające do ciała, Eveline, nawilżanie



Cena za 500 ml produktu to 16 zł. Producent opisał produkt jako mleczko, moim zdaniem jest to balsam, bo konsystencja jest zdecydowanie gęstsza i bardziej treściwa niż ta przypisywana mleczkom. Produkt ma dość intensywny, słodki zapach, typowy dla produktów oliwkowych. Nie utrzymuje się długo na skórze. Opakowanie wyposażone jest w pompkę, która działa, ale tylko do pewnego momentu. Kiedy w opakowaniu zostało około 3 cm mleczka pompka przestała działać. Mleczko jest bardzo wydajne. Produkt nie jest testowany na zwierzętach.

mleczko nawilżająco - wygładzające do ciała, Eveline, nawilżanie

Skład i analiza:
Water (woda), Mineral Oil (parafina ciekła, emolient tłusty, tworzy na skórze film zapobiegający nadmiernemu odparowaniu wody, pośrednie działanie nawilżające, wygładza, zmiękcza), Glycerin (nawilża, ułatwia transport substancji w głąb naskórka), Propylene Glycol (nawilża, ułatwia transport substancji w głąb naskórka), Glycine Soya Oil (olej sojowy, nawilża, poprawia stan bariery naskórkowej, wygładza, łagodzi, działa przeciwzapalnie), Olea Europaea Fruit Oil (olej z oliwek, nawilża, regeneruje, odżywia, działa przeciwzapalnie), Dimethicone (emolient suchy, tworzy na powierzchni skóry film, działa wygładzająco), Octyldodecanol (emolient, wygładza, zmiękcza), Propylene Glycol (nawilża, ułatwia transport substancji w głąb naskórka), Water (woda), Olive Leaf Extract (wyciąg z liści oliwek, nadaje zapach, działa przeciwzapalnie i antybakteryjnie, korzystnie wpływa na blizny i rozstępy, rewitalizuje skórę), Hyaluronic Acid (kwas hialuronowy, koi skórę, nawilża, odbudowuje zniszczony naskórek, wygładza, poprawia elastyczność),  Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer (wygładza i zmiękcza, tworzy film na powierzchni skóry), Triethanolamine (regulator pH), Isopropyl Myristate (emolient suchy, tworzy na powierzchni skóry film, działa wygładzająco), Allantonin (nawilża, łagodzi podrażnienia, koi), PEG-75 Lanolin (emolient, tworzy na powierzchni film, wygładza, zmiękcza, umożliwia powstanie emulsji), Hydrolyzed Collagen (utrzymuje wodę w naskórku, nawilża, zmiękcza, wygładza), Hydrolyzed Elastin (utrzymuje wodę w naskórku, nawilża, zmiękcza, wygładza), Polysorbate 20 (emulgator), PEG-20 Glyceryl Laurate (emulgator), Water (woda), Tocopherol (witamina E, działanie antyoksydacyjne, wzmacnia barierę naskórkową, poprawia nawilżenie skóry), Linoleic Acid (kwas linolowy, emolient, wzmacnia barierę naskórkową, zmniejsza przebarwienia), Retinyl Palmitate (Witamina A, przyspiesza regenerację), Glucose (działanie nawilżające), Urea (mocznik, nawilża, wygładza, ujędrnia), Water (woda), Glycerin (nawilża, ułatwia transport substancji w głąb naskórka), Propylene Glycol (nawilża, ułatwia transport substancji w głąb naskórka), Lecithin (emulgator), Carnitine (pomaga w walce z cellulitem), Ubiquinone (przeciwutleniacz, uelastycznia, ujędrnia, nawilża), Phenoxyethanol (konserwant), Methylparaben (konserwant), Butylparaben (konserwant), Ethylparaben (konserwant), Propylparaben (konserwant), DMDM Hydantoin (konserwant), Parfum (kompozycja zapachowa), Disodium EDTA (konserwant), Butylphenyl Methylpropional (kompozycja zapachowa), Linalool (kompozycja zapachowa), Alpha-Isomethyl Ionene (kompozycja zapachowa), Geraniol (kompozycja zapachowa), Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde (kompozycja zapachowa), Citronellol (kompozycja zapachowa)

mleczko nawilżająco - wygładzające do ciała, Eveline, nawilżanie

Skład ciągnie się kilometrami, ale jakoś udało się przebrnąć. Czas przejść do działania. Mleczko/balsam Eveline bardzo dobrze nawilża. Mogę śmiało stwierdzić, że obietnica producenta o całodobowym nawilżeniu jest spełniona. Pomimo parafiny w składzie, po nałożeniu, balsam nie pozostawia tłustej warstwy i nie klei się. Bardzo szybko się wchłania. Mleczko Eveline świetnie wygładza, zmiękcza i napina skórę. Nie jestem w stanie stwierdzić czy przedłuża trwałość opalenizny, bo jej nie mam ;) Bardzo polubiłam się z tym balsamem, na pewno będę do niego wracać oraz testować inne wersje.

27 komentarzy :

  1. Uwielbiam balsami z oliwką :))

    Obserwuję, proszę o SZCZERE poklikanie w linki, wiesz jakie to jest ważne, odwdzięczam się komentarzami i obserwacją :))

    http://goldxcherriex.blogspot.com/2014/08/sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Mleczko jest interesujące tymbardziej że mam obecnie produkty z Eveline z serii wyszczuplajacej i jestem zadowolona.
    Nominowałam cię do Liebster Blog Award. Więcej szczegółów znajdziesz na moim blogu www.poczatkujaco-kosmetycznie.blogspot.com .
    Pozdrawiam słonecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z serii wyszczuplającej jeszcze nic nie używałam, ale może spróbuję na wiosnę :) Serdecznie dziękuję za nominację :)

      Usuń
  3. Nie używałam jeszcze żadnego balsamu tej marki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze tego mleczka, ale z chęcią je wypróbuję :) Lubię smarowidła do ciała Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię firmę eveline. Osobiście nie przeszkadza mi moja sucha skóra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi moja niestety bardzo przeszkadza, bo jak się nie posmaruje to wszystko mnie swędzi.

      Usuń
  6. Lubię opakowania z pompką przy tego typu produktach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyjemne i łatwe w użyciu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaintrygowałaś mnie :) Ja się balsamuję na potęgę i tego typu produkty idą u mnie jak woda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tak samo, wszelkie balsamy znikają bardzo szybko :)

      Usuń
  9. Nie miałam nigdy :)Co powiesz na wspólną obserwację?:) daj znać u mnie - jjustyys.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam, dobrze że ma pompkę - duuuży plus za to :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie tego typu produkty powinny mieć :)

      Usuń
  11. Moja skóra niestety nie lubi go :( akurat z całej serii ten jedyny wyjątkowo mnie uczula :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj :( Ciekawe co Cie uczula, może któryś z olejków.

      Usuń
  12. Opakowanie zdecydowanie jest na duży plus i gdyby nie fakt, że balsamów w szafce mam ok. 15 to pewnie bym po niego sięgnęła prędzej czy później ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja miałam dwa masła eveline, balsam pod prysznic i też wszystko lubiłam , pewnie wypróbuję i ten

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z Eveline rzadko coś kupuję, ale chyba zacznę częściej sięgać po produkty tej firmy :)

      Usuń
  14. Mam niemiłe wspomnienia z produktami do ciała z Eveline. Używałam kiedyś masła do ciała z cynamonem i strasznie mnie uczuliło :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.