Serum dodające blasku Avon.

Dzisiaj o produkcie, który powinien zadowolić wszystkie posiadaczki włosów grubych, suchych i puszących się. Podejrzewam, że włosy cienkie nie będą zadowolone, bo jest to produkt, który włosy świetnie dociąża. Serum dodające blasku z Avon to jeden z niewielu kosmetyków, który tak bardzo robi dobrze moim włosom ;)




Cena za 60 ml to około 23 zł. Konsystencja serum jest typowa dla kosmetyków na bazie olejku, dość gęsta. Produkt jest niesamowicie wydajny. Swoją buteleczkę mam już ponad pół roku, używam raz w tygodniu, a zostało mi jeszcze około 1/4 opakowania. Wystarczy dosłownie kropelka wsmarowana we włosy żeby uzyskać pożądany efekt. Serum zamknięte jest w dość miękkiej plastikowej buteleczce zakończonej bardzo wygodnym dozownikiem. Zapach jest bardzo przyjemny, świeży i delikatny, dość szybko odparowuje z włosów.

Niestety nie podam składu i nie zrobię analizy. Wspaniałomyślnie wyrzuciłam kartonik, a w internecie nigdzie składu nie znalazłam.

Serum nakładamy na mokre umyte włosy po nałożeniu odżywki, czyli na sam koniec. Producent pisze, że serum możemy nakładać także na suche włosy jednak u mnie zawsze skutkowało to tłuszczem na końcówkach. Zdecydowanie preferuję nakładać ten produkt na włosy mokre.
Serum pięknie wygładza i zmiękcza włosy. Nazwa produktu jest bardzo trafiona, bo serum naprawdę dodaje blasku, nawet moim matowym i suchym włosom. Jeżeli nałożymy odpowiednią ilość to nie obciążymy włosów, a pięknie je dociążymy. Włosy są nawilżone, miękkie, łatwiej się rozczesują. Aż chce się ich dotykać.

Bardzo lubię to serum, jeżeli jest jeszcze dostępne na pewno kupię kolejne opakowanie. Wtedy będę mieć kartonik i uzupełnię skład i analizę w poście ;)

46 komentarzy :

  1. Nie znam, już dawno nie kupowałam z Avon.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie kupuję rzadko, ale dużo ;)

      Usuń
  2. Niektóre kosmetyki z Avonu są naprawdę fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre tak, a niektóre wręcz przeciwnie ;)

      Usuń
  3. No to była by to tragedia dla moich cienkich włosów które wszystko obciąża :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, u Ciebie by nie zadziałał tak fajnie ;)

      Usuń
  4. Zauważyłam że produkty do włosów z Avonu są całkiem dobre, mam serum na końcówki i miałam kiedyś szampon i oba te kosmetyki mi się sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli mówisz o tym zielonym serum to też je mam i lubię. Natomiast od szamponów z Avonu po dłuższym czasie zaczyna mnie swędzieć głowa :(

      Usuń
  5. oj to jakas nowosc pierwsze widze i czytam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wcześniej go nigdzie nie widziałam na blogach :)

      Usuń
  6. ech, moje wlosy nie sa ani grube ani puszace, wiec niestety nie sprobuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie u Ciebie pewnie by się nie sprawdził :)

      Usuń
  7. Uwielbiam zapach kosmetyków z avon :))

    Obserwuję .Bardzo bym prosiła o szczere poklikanie w linki, wiesz że to ważne, a ja z chęcią odwdzięczam się komentarzami i obserwację :))

    http://goldxcherriex.blogspot.com/2014/08/sheinside.htm

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam produktów do włosów z Avonu. Może warto spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie kojarzę tego serum, ale fajnie, że się u Ciebie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mało znane, nawet nie wiem czy jest jeszcze dostępne w sprzedaży.

      Usuń
  10. grube, suche i puszące się ? - to coś dla mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kosmetyki a Avonu niestety lubią mieć w składzie alkohol :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tak, dlatego żałuję, że wyrzuciłam kartonik ze składem :( Na szczęście włosów mi nie przesusza, więc nawet jeżeli alkohol w nim jest to się go nie boję ;)

      Usuń
  12. Muszę koniecznie wypróbować, bo coś mi się wydaje, że to kosmetyk stworzony do moich włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To spróbuj koniecznie, moje są nim zachwycone :)

      Usuń
  13. nie przepadamy za kosmetykami tej marki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja staram się nie uprzedzać do marek :)

      Usuń
  14. Nie używałam, ale to się nie zmieni :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie jestem przekonana, co do pielęgnacji z Avon i jej nie lubię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest najlepsza, ale kilka perełek da się znaleźć :)

      Usuń
  16. Nie miałam tego serum, ale recenzja zachęcająca!

    OdpowiedzUsuń
  17. Już nie pamiętam kiedy ostatnio używałam produktów z tej firmy. Muszę do nich wrócić. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, może znajdziesz coś dla siebie :)

      Usuń
  18. Lubię bardzo zapach z tej serii kosmetyków do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mam to serum,jest cudne,pięknie pachnie i włosy tak błyszczą :) już mi się kończy bo mam go od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że Tobie też się sprawdza :)

      Usuń
  20. szczerze mówiąc to z Avonu lubię jedynie perfumy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak średnio, słabo się na mnie trzymają :(

      Usuń
  21. Super :) Jak zdecydujesz się wziąć udział to zgłoś swój udział u Klary na blogu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.