Wibo Your Fantasy 244.

Dzisiaj o lakierze, którego kolor bardzo mi się podoba. Mimo, że za różem nie przepadam to lakierów w tym kolorze mam dużo i lubię je nosić. Wibo o numerku 244 używam bardzo często. Niestety nie wiem czy jest jeszcze dostępny stacjonarnie w szafach Wibo. Podejrzewam, że nie. Jednak widuję lakiery z tej serii na allegro.


Cena to około 5 zł za 11 ml. Konsystencja lakieru jest bardzo rzadka, wodnista. podczas malowania rozlewa się na skórki i jak się możecie domyślać jest to bardzo denerwujące. Pędzelek jest klasyczny, ale włosie jest trochę dłuższe. Nie wiem czy miało to ułatwić malowanie, moim zdaniem nie ma na to żadnego wpływu. To za co kocham ten lakier najbardziej to kolor, a nawet nie tyle kolor co zatopione w nim opalizujące na złoto malutkie drobinki. Coś pięknego. Próbowałam to uchwycić na zdjęciach, coś tam wyszło, ale na żywo efekt jest o wiele lepszy.


Niestety nie wszystko może być takie piękne i łatwe. Konsystencja jak już pisałam wyżej, jest bardzo rzadka. Co za tym idzie, krycie też jest słabe. Aby pokryć płytkę całkowicie potrzebne są 4 warstwy lakieru, a nawet to czasami nie wystarcza. Do tego lakier schnie tak sobie, trochę trzeba poczekać. Minimalna przerwa między warstwami to 5-10 minut. Za to trwałość jest całkiem ładna. Lakier trzyma się u mnie bez żadnych odprysków i otarć przez co najmniej tydzień, czasami nawet wytrzymywał 10 dni. Zmywa się bez problemu. Nie odbarwia płytki paznokcia.

16 komentarzy :

  1. Kolor mi się podoba warty zapamietania jest szkoda tylko ze słabo kryje ale jestem mu w stanie wybaczyć to :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że krycie jest słabe, bo kolorek fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety. W lakierach Wibo to się dość często zdarza.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Każdy ma inny gust, mi się bardzo podoba :)

      Usuń
  4. 4 warstwy... to nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorek bardzo ładny, podoba mi się!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że tak długo się trzyma :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się ostatnio rozsmakowałam w czerwieniach.

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny kolor ze złotą poświatą.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor ładny, ale nie miałabym cierpliwości tyle czekać aż wyschnie i do tego kłaść 4 warstw:P

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakoś nie przekonuje mnie ten kolor ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. kolor ładny, ale nie przekonuje mnie do niego jednak to słabe krycie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.