Candy Pink FM Group.

Dzisiaj opowiem Wam o jednej z moich ulubionych pomadek. Właściwie jest to błyszczyk w pomadce. Skusiło mnie połączenie delikatnego koloru z intensywnym połyskiem i brakiem klejenia się, typowego dla błyszczyków. Candy Pink okazała się strzałem w dziesiątkę.


Cena za 4 g pomadki to 25 zł. Candy Pink ma bardzo przyjemny, delikatny, owocowy zapach. Jedyną wadą pomadki jest to, że jest mało wydajna. Niestety bardzo szybko znika z opakowania. Pomadka oprócz koloru zapewnia pielęgnację. Zawiera ochronne woski oraz witaminy C i E.


Candy Pink jest idealną propozycją na co dzień jako szminka do torebki. Nakłada się bardzo łatwo i bezproblemowo. Trzyma się ust i nie spaceruje po całej twarzy. Trwałość to około 3-4 godziny bez jedzenia i picia.


Kolor jest bardzo ładny i żywy. Pomadka zapewnia mokre, typowe dla błyszczyków, mocno odbijające światło wykończenie. Można się dopatrzeć bardzo małych złotych drobinek, które na szczęście są na tyle małe, że nie drapią ust. Candy Pink delikatnie nawilża usta. Formuła jest lekka i nie ma mowy o żadnym sklejaniu. Przy bardzo suchych ustach może podkreślać skórki.


13 komentarzy :

  1. Nie miałam jeszcze nigdy nic z FM'u i jakoś mnie nie kusi, ale Twoja pomadka wygląda całkiem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię błyszczyków, dlatego zawsze szukam pomadek które dają podobny efekt. Zaskoczyłaś mnie, bo nie spodziewałam się takiej pomadki w ofercie FM. Świetny kolor oraz wykończenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Do mnie niestety taki kolor nie pasuje, a szkoda ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie trochę za nudziakowy kolor, ale ładny : )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.