FM Blue Lagoon.

Lakier Blue Lagoon to piękny niebieski kolor. Moim zdaniem nadaje się na każdą porę roku i to właśnie czyni go zupełnie wyjątkowym. Bardzo uniwersalny i głęboki odcień z dwoma wadami.



Cena za 10 ml lakieru to 18 zł. Konsystencja jest w sam raz. Lakier jest całkowicie kremowy, nie ma w nim żadnych drobinek. Blue Lagoon posiada wykończenie na wysoki połysk, co jest typowe dla lakierów marki FM Group. Pędzelek jest klasyczny.


Do pełnego krycia potrzebne są dwie warstwy, choć jeżeli ktoś się uprze może nałożyć jedną i też będzie wyglądać dobrze. Wysycha średnio około 5-10 min. Ani szybko ani wolno. Trwałość niestety jest słaba. Bez żadnych otarć lakier wytrzymał tylko 3 dni. Kolejne problemy pojawiły się przy zmywaniu. Okazało się, że lakier rozmazuje się na wszystkie strony i koloruje nam połowę palców na niebiesko - ekstra. Po zmyciu wyszedł kolejny problem - odbarwia płytkę. Z tym akurat można się szybko uporać nakładając bazę, ale gdy testuję lakier nakładam go bez bazy i topu żeby dokładnie sprawdzić właściwości.


17 komentarzy :

  1. Niesamowity ten kolor, bardzo intensywny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor, chciałabym go na swoich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam miętę z FM i z trwałością TRAGEDIA... za te 18 zł można kupić dużo lepsze lakiery.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie te lakiery zazwyczaj trzymają się dobrze. Miętę mam i nie narzekam na jej trwałość. Blue Lagoon niestety jest wyjątkiem i trzyma się krótko.

      Usuń
  4. Kolor jest piękny i ja bym się skusiła nawet tyle, że za kolorowe paznokcie to dziękuję bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na konkurs !

    http://kosmomodowo.blogspot.com/2014/10/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda fajnie ale minusy są... :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kolor i masz bardzo ładne paznokcie:)
    Ja niestety nie zapłaciłabym tyle za lakier.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Dla mnie górna granica to 40 zł, ale zdecydowanie rozumiem - jest wiele świetnych lakierów kosztujących nie więcej niż 10 zł.

      Usuń
  8. Kolor jest przepiękny! Szkoda tylko, że tak barwi skórki i płytkę paznokcia - to się niestety często zdarza przy niebieskich lakierach :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny kolor! Tez mam podobny odcień niebieskości i zauważyłam to samo - podczas zmywania maże mi trochę palce na niebiesko, a jest z Sally Hansen, więc powinien być porządny.. Lakierów z FM jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor mi się podoba, ale cena i wady nie działają na korzyść lakieru. :) Pozdrawiam, justysxo

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przepadam z niebieskim kolorem na pazurkach ale Twoje są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. szkoda, że ma te wady, bo kolor jest obłędny i byłam w stanie już zaraz zamawiać go u znajomej

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.