Icy Blue FM.

Dzisiaj będzie o lakierze, którego nazwa jest iście zimowa, ale kolor moim zdaniem nie do końca. Jasny chłodny błękit z bardzo małymi złotymi drobinkami nadaje się zarówno na zimę jak i na lato oraz wiosnę.


Cena za 10 ml lakieru to 18 zł. Pędzelek jest klasyczny, dość miękki, ale wygodny w użyciu. Jak już napisałam wyżej, lakier ma w sobie malutki drobinki, nie są one widoczne na zdjęciach, musicie mi uwierzyć na słowo. Ich zadaniem jest odbijanie światła tak, żeby paznokcie świeciły się nam jak lód, na który padają promienie słońca.


Konsystencja jest w normie. Do pełnego krycia wypadałoby nałożyć dwie warstwy lakieru, ale jak ktoś się uprze to jedna też wystarczy. Lakier nakłada się bardzo wygodnie. Nie ścieka na skórki i nie smuży. Wysycha bardzo szybko. Trwałość Icy Blue to 4 dni bez żadnych odrapań i odprysków. Zmywa się bez problemu. Nie odbarwia płytki paznokcia.


8 komentarzy :

  1. Bardzo ładny kolor ;-). Przygarnełbym ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor jest cudowny. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię takie błękitne odcienie na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te drobinki muszą wyglądać wspaniale przy tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczny kolor :) bardzo lubię niebieskie paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny! Nie wiedziałam, że FM ma również lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam podobny z allepaznokcie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.