Liebster Blog Award #1 i #2.

Przyszedł czas w końcu odpowiedzieć na kilka pytań. Pierwszą nominację dostałam od Kamili z bloga Początkująco kosmetycznie już jakiś czas temu. Post był nawet napisany, ale gdzieś mi zginął i nie wiem nawet co się z nim stało. W każdym razie lepiej późno niż wcale ;) Drugą nominację dostałam od Emm z bloga Kosmetyki Emm. Dzięki Dziewczyny :))

Pytania od Kamili:

1.Wybierz słowo, które najlepiej Cię oddaje.
Poukładana.

2.Najlepsza książka jaką do tej pory przeczytałaś.
Trzymająca w napięciu i wciągająca trylogia Millenium.

3.Twój ulubiony kosmetyk to:
Lakier do paznokci.

4.Posiadanie bloga to dla Ciebie obowiązek czy przyjemność?
Zdecydowanie przyjemność. Piszę, żeby się odprężyć i zapomnieć o problemach.

5.Ulubiona polska komedia to:
Wszystkie z Cezarym Pazurom uwielbiam.

6.Film, który najbardziej Cie wzruszył.
Filmy jakoś bardzo mnie nie wzruszają, ale ostatnio coś mi pokapało z oczu na "About Time"

7.Pora roku, która Cię charakteryzuje.
Nie mam pojęcia, może wiosna.

8.Jaki zapach lubisz najbardziej.
Zapach domowego jedzenia oraz zapach dobrych męskich perfum. To ostatnie potrafi mi nieźle zawrócić w głowie ;)

Pytania od Emm:

1.Co chciałabyś zmienić w swoim blogu?
Na pewno jakość zdjęć. Chciałabym też przejść na własną domenę, ale wszystko w swoim czasie.

2.Ile czasu dziennie spędzasz na tym by rozwijać bloga?
Ciężko jest to określić, bo to zmienia się w zależności od tego ile mam czasu wolnego. Licząc średnio można powiedzieć, że około godziny dziennie.

3. Co dla Ciebie znaczy być blogerką?
Dla mnie być blogerką znaczy utrzymywać się całkowicie z pisania bloga. Ja blogerką nie jestem. Jestem po prostu dziewczyną, która ma bloga.

4. Co wkurza Cię w blogosferze?
Prawie nic. Denerwuje mnie tylko jak zawiesza się blogger i nie mogę napisać posta albo go opublikować.

5. Jak na Twoje blogowanie zapatrują się najbliższe Ci osoby?
Mój chłopak za bardzo nie przywiązuje do tego uwagi, ale cieszy się z każdego mojego małego sukcesu. Moja przyjaciółka bardzo mi kibicuje i jest chyba najwierniejszą czytelniczką ;) Reszta rodziny też mnie wspiera.

6. Gdybyś miała nieograniczone środki na karcie jaki kosmetyk kupiłabyś jako pierwszy?
Palety cieni UD Naked

7.Do jakiego kosmetyku  wracasz najczęściej?
Płyn dwufazowy Ziaja to u mnie stały bywalec.

8. Jakiej firmy masz najwięcej pędzli, a o jakich marzysz?
Najwięcej pędzli mam z FM Group. Marzą mi się pędzle Zoeva i MAC.

9. Jaka marka  jest tą, o której kosmetykach wciąż marzysz i dlaczego?
The Balm I Benefit. Obie firmy całkowicie kupiły mnie opakowaniami, szatą graficzną i jakością produktów.

10. Gdy wchodzisz do dużej drogerii  kierujesz swoje pierwsze kroki najpierw w stronę ...?
Szaf z kolorówką.

11. Czym kierujesz się przy wyborze kosmetyków do pielęgnacji i makijażu?
Głównie jakością i ceną.

Nie będę nikogo tagować. Jeżeli ktoś z Was ma ochotę odpowiedzieć na pytania to serdecznie zachęcam :)

17 komentarzy :

  1. Pamiętałam, że cię nominowałam to jest fakt. I zapewne blogger gdzieś zeżarł ten wpis. Odpowiedzi bardzo mi się podobają :). Szczególnie to, że piszesz dla przyjemności a nie z obowiązku tak jak ja z resztą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety to nie pierwszy wpis, którego blogger mi zeżarł :(

      Usuń
  2. Dziękuję za odpowiedzi, dobrze jest Cię poznać ciutka bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też uwielbiam kolorówkę :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne odpowiedzi i miło wiedzieć o Tobie trochę więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Paletki cieni Naked też mi się marzą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie to samo denerwuje w bloggerze i że jeszcze czasem mi znika lista czytelnicza;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Listę czytelniczą przeniosłam w całości na Bloglovin z tego właśnie powodu :)

      Usuń
  7. Oglądałam ten film "About time" i niezbyt mi się podobał, jak dla mnie był nudny i przewidywalny. Ale o gustach się nie dyskutuje. :) I też uwielbiam męskie perfumy, są nawet lepsze niż damskie. Lubię od czasu do czasu spryskać się perfumami chłopaka. ;) Obserwuję i pozdrawiam, justysxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ten film bardzo wciągnął, ale wiadomo - kwestia gustu :)

      Usuń
  8. Zaciekawiłaś mnie trylogią Millenium, będę musiała przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę poukładania, ja bym chciała taka być, ale wychodzi mi to tylko w niektórych aspektach ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.