Odżywka bez spłukiwania Morela i Masło Shea Avon.

Z odżywkami bez spłukiwania nie lubię się już od wielu lat. Jakoś mi nie służą, kompletnie się u mnie nie sprawdzają. Jednak jakimś cudem skusiłam się na odżywkę z Avon.


Cena za 125 ml odżywki to 13 zł. Konsystencja jest w sam raz, typowa dla odżywek, lekko żelowa. Zapach jest po prostu cudowny i to chyba jest największy plus tej odżywki. Odżywka jest bardzo wydajna. Zamknięta jest w dość miękkiej tubie zamykanej na klik. Niestety opakowanie jest dość nietrwałe. Po pierwszym upadku zatyczka pękła na kilka kawałków. Odżywki używałam na kilka różnych sposobów i żaden z nich nie sprawdził się do końca. Wszystko zobaczycie w tabeli poniżej. Pomyślałam, że tak będzie wygodniej.


Wnioski są jednoznaczne. Odżywka najlepiej spisuje się stosowana bez oleju jako odżywka bez spłukiwania. Wszystko byłoby świetnie gdyby nie to, że po tej odżywce bardzo plączą mi się włosy. Nawet bardziej niż kiedy nie użyję żadnej odżywki. Odżywka pozostawia włosy gładkie i miękkie, całkiem nieźle nawilża, ale mimo to uważam, że odżywki bez spłukiwania nie są dla mnie. Na pewno nie kupię jej ponownie.

Skład i analiza:
Aqua (woda), Cyclopentasiloxane (emolient, pośrednie działanie nawilżające, wygładza, zmiękcza), Polyquaternium-37 (składnik o właściwościach pianotwórczych i myjących, antystatyk, konserwant), Propylene Glycol Dicaprylate (emolient, pośrednie działanie nawilżające, wygładza, zmiękcza), Dimethiconol (emolient, pośrednie działanie nawilżające, wygładza, zmiękcza, nadaje połysk), Phenoxyethanol (konserwant), Parfum (kompozycja zapachowa), Imidazolidinyl Urea (konserwant), PPG-1 Trideceth-6 (emulgator), Butyrospermum Parkii (Shea) Butter (masło shea, nawilża, kondycjonuje, zmiękcza i wygładza), Alcohol Denat (konserwant, promotor przenikania), Prunus Armeniaca (Apricot) Fruit Extract (nawilża i odżywia), Cl 15510 (barwnik), Cl 19140 (barwnik), Linalool (kompozycja zapachowa), Haxyl Cinnamal (kompozycja zapachowa), Limonene (kompozycja zapachowa)

13 komentarzy :

  1. To widzę lipa z tą odżywką, jeszcze skleja włosy to już została skreślona tak myślę bo to nie jest fajne uczucie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie kompletnie się nie sprawdziła, sklejone i plączące się włosy to najgorsze co może być.

      Usuń
  2. Ja również nie przepadam za odżywkami bez spłukiwania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy jej nie miałam ale raczej się na nią nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że włosy mocno się po niej plączą :/ Nie miałam i raczej mnie nie przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety bardzo się plączą. Zapach cudny ale nic poza tym

      Usuń
  5. Jak plącze włosy to rzeczywiscie bez sensu :/ Osobiście z odżywem bs polecam te z Ziaji, na mokre włosy zawsze działają u mnie pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja każdą odzywkę spłukuję, po takich bez spłukiwania szybko robi się łupież bo niestety osiadają one na skórze głowy :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, ja nie nakładam odżywki na skórę głowy tylko od ucha w dół - na długość.

      Usuń
  7. Mnie nie kusi, raczej się na nią nie zdecyduję ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie avonowa pielęgnacja w ogóle się nie sprawdza : c

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.