Scrub do stóp z solą morską Avon.

Peelingi z Avon lubię głównie za ładny zapach i całkiem niezłe działanie pielęgnujące. Nie spodziewam się po nich mocnego zdzierania czy intensywnego nawilżenia. Jednak scrub "Morska Bryza" to coś innego. Bardzo pozytywnie mnie zaskoczył.


Cena za 75 ml to około 14 zł. Konsystencja jest dość gęsta, żelowa. Drobinki są grube i dość mocno szorują. Jest ich sporo, choć mogłoby być jeszcze więcej. Poziom zdzierania określiłabym raczej jako średni. Ja nie mam większych problemów ze stopami pod warunkiem, że regularnie je nawilżam. Takie działanie jak najbardziej mi odpowiada. Na co dzień nie potrzebuję niczego mocniejszego. Peeling nie przesusza  skóry za to bardzo ładnie ją nawilża i zmiękcza. Bardzo dobrze wygładza. Do tego obłędnie pachnie. Uwielbiam zapachy produktów z tej serii - pachną jak plaża, może i słońce, jak wakacje, bardzo relaksująco. Jest to najlepszy peeling z Avon, zdecydowanie.

Skład i analiza:
 Aqua (woda), Sodium Laureth Sulfate (silna substancja oczyszczająca, może przesuszać), Polyethylene (ścierniwo), Glycerin (nawilża, promotor przenikania), Oxidized Polyethylene (ścierniwo), Acrylates Copolymer (wpływa na konsystencję, stabilizator), Cocamide Mea (substancja myjąca i renatłuszczająca), Sodium Chloride (ścierniwo), Cocamidopropyl Betaine (substancja myjąca), Polysorbate 20 (emulgator), BHT (przeciwutleniacz), Parfum (kompozycja zapachowa), Rubus Idaeus Seed (nasiona malin, ścierniwo), Paraffin (powoduje zatrzymanie wody w skórze), Benzophenone-3 (filtr UV), Disodium EDTA (konserwant), Sodium Hydroxide (regulator pH), Maris Algae Extract (ekstrakt z alg morskich, nawilża), Lecithin (nawilża, emulgator), Methylisothiazolinone (konserwant), Cl 16035 (barwnik), Cl 42090 (barwnik), Cl 61570 (barwnik), Cl 15985 (barwnik), Hexyl Cinnamal (kompozycja zapachowa)

16 komentarzy :

  1. Miałam go i byłam z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamówię go przy najbliższej okazji;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie daj znać czy Ci się spisuje :)

      Usuń
  3. Miałam kiedyś, był całkiem całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jakoś zawsze zawodziłam się na avonowych peelingach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie te do stóp raczej się sprawdzają :)

      Usuń
  5. Avonowych kosmetyków pp za perfumami to nie posiadam. Uwielbiam za to jesli chodzi o peelingi do stop ten z evree gruboziarnisty :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To będę musiała poszukać tego z Evree :)

      Usuń
  6. Jeszcze nigdy nie miałam ale chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie miałam, muszę go wypróbować ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki przyjemniaczek z Avon? Kto by pomyślał :D hihi
    Ja póki co używam peelingu z Organique, ale jest bardzo słaby :/ W zapasach mam Phenome. W nim cała moja nadzieja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że ten z Organique jest słaby, bo chciałam go kupić.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.