Serum na zniszczone końcówki Avon.

Zabezpieczanie końcówek to podstawowa czynność, dzięki której włosy mogą zachować zdrowy wygląd na dłużej. Rozdwojone, suche i pokruszone końcówki nie wyglądają dobrze i zawsze nadają się tylko do obcięcia, nie da się ich naprawić. Dlatego warto zabezpieczać włosy przez zniszczeniami. Dzisiaj o kolejnym serum z Avon, tym razem do zabezpieczania końcówek.


Cena za 30 ml serum to 20 zł. Konsystencja jest dość rzadka, oleista, ale nie tłusta. Serum, tak samo jak inne produkty z tej serii, bardzo ładnie pachnie. Jest wydajne. Przy stosowaniu codziennie wystarcza mi na około 3 miesiące, może trochę więcej. Butelka jest szklana i posiada pompkę, która działa bez zarzutów.

Skład i analiza:
Cyclopentasiloxane (silikon o niskiej lepkości, nietłusty, wygładza i zmiękcza), Alcohol Denat. (rozpuszczalnik, może przesuszać), Dimethicone (silikon odpowiadający za wygładzenie), Phenoxyethanol (konserwant), Ethylhexyl Methoxycinnamate (filtr UV), Parfum (kompozycja zapachowa),Benzophenone-2 (filtr UV), Panthenol (nawilża), Phytantriol (promotor przenikania), Amyl Cinnamal (kompozycja zapachowa), Coumarin (kompozycja zapachowa), Geraniol (kompozycja zapachowa), Butylphenyl  Methylpropinal (kompozycja zapachowa), Linalool (kompozycja zapachowa), Citronellol (kompozycja zapachowa), Hexyl Cinnamal (kompozycja zapachowa), Limonene(kompozycja zapachowa), Alpha-Isomethyl Ionone (kompozycja zapachowa)

Połowa składu to składniki kompozycji zapachowej. Znajdziemy też trochę silikonów, które moje włosy lubią. Wiem, że to serum nie sprawdzi się u wszystkich jednak u mnie sprawdza się dobrze. Mimo, że w składzie znajduje się alcohol denat. serum nie przesusza i nie powoduje puszenia moich włosów. Ładnie dociąża, ale nie obciąża. Wygładza i radzi sobie z puszeniem. Dodaje blasku i ułatwia rozczesywanie. Skutecznie zabezpiecza końcówki. Bardzo lubię to serum i na pewno będę do niego wracać.

9 komentarzy :

  1. Fajnie, że się u Ciebie sprawdza :) Nigdy go nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja rzadko miewam coś z avonu: )

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam je kiedyś i również fajnie się u mnie sprawdzalo. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam kiedyś, ale u mnie bez rewelacji:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś to serum i było nawet ok, ale bez rewelacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest chyba moim ulubionym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zauważyłam, że u wielu osób pojawiają się po nim skutki uboczne jak zostanie odstawiony na dłużej niestety... Silikony się wypłukują;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To akurat jest normalne :) Silikony nie naprawiają włosów tylko je oklejają, dzięki czemu chronią - z czasem się wymywają :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.