Balsam do ust wanilia i limonka.

Lip Balm Vanilla Lime pochodzi z H&M. Kupiłam go, bo spodobało mi się opakowanie. Zaciekawiło mnie też połączenie zapachowe. Po balsamie do ust z sieciówki typowo ubraniowej nie spodziewałam się cudów, mimo że wielokrotnie czytałam pozytywne opinie na temat kosmetyków z H&M.


Cena za 17 gram balsamu to około 12 zł. Opakowanie to metalowa puszka. Można nim rzucać i deptać, nic nie powinno się stać. Produkt aplikujemy paluchem, co kwalifikuje go tylko do użytku domowego. Szata graficzna bardzo mi się podoba. Zapach to też strzał w dziesiątkę. Słodkie nuty wanilii połączone z kwaskowatym, orzeźwiającym aromatem limonki. Konsystencja balsamu jest dość gęsta i zbita, ale topi się pod wpływem ciepła. Balsam jest bardzo wydajny. Data ważności od otwarcia to 30 miesięcy.


Skład i analiza:
Caprylic/ Capric Triglyceride (zmiękcza i wygładza), Microcrystalline Wax (stabilizator, regulator lepkości), Mineral Oil (zmiękcza, wygładza), Tridecyl Trimellitate (zmiękcza, natłuszcza), Petrolatum (zmiękcza i wygładza), Polyethylene (zmiękcza, wygładza, wpływa na lepkość), Polyglyceryl-3 Diisostearate (emulgator), Silica Dimethyl Silylate (środek kontrolujący lepkość), Parfum (kompozycja zapachowa), Limonene (kompozycja zapachowa), Tocopheryl Acetate (antyoksydant, filtr UV), Propylparaben (konserwant), Citral (kompozycja zapachowa), Linalool (kompozycja zapachowa), Geraniol (kompozycja zapachowa), Titanium Dioxide (barwnik)

Balsam po aplikacji lekko bieli usta i jest na nich widoczny. Produkt nie nawilża lecz natłuszcza usta, wynika to również ze składu. Balsam nie przesusza ust, nie wchodzi w załamania i nie podkreśla skórek. Widocznie wygładza i zmiękcza usta. Na pewno nie kupię go ponownie głównie ze względu na brak nawilżenia. Znam produkty w takich samych i niższych cenach, które działają o wiele lepiej.

15 komentarzy :

  1. Nie wiedziałam, że w H&M jest takie coś. Mam z tego sklepu błyszczyk i męczę go gdzieś od roku...

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba się nie skuszę... Póki co przymierzam się do zrobienia balsamu do ust, mam parę pomysłów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam pojęcia, że HM ma coś takiego. Ja mam masełko z bielendy tańsze niż ten balsam też w takim opakowanku i spisuje się naprawdę dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie spotkałam się z nim dotychczas :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam podobne balsamy, ale kupione w Primarku w UK.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam blyszczyk h&m i bardzo lubie, tego balsamu nie próbowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zimą moje usta potrzebują dużo nawilżenia, z tego względu nie kupiła bym go :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie miałam i raczej nie kupię ale opakowanie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jedyne co z mazideł takich niekolorowych kusi to ich balsamy w opakowaniu jak klej w sztyfcie : p

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam wersję o zapachu ciasteczek i używam go przy robieniu makijażu do zmiękczenie lekkiego ust żeby później zetrzeć chusteczką wszystko co nieporządane na nich. Jako balsam sam w sobie mi się nie sprawdza też.

    OdpowiedzUsuń
  11. Design opakowania mi sie bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Opakowanie i zapach przemawiają na jego korzyść, ale szkoda, że nie działa lepiej :/

    OdpowiedzUsuń
  13. szkoda, że sprawdza się pośrednio ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że tak słabo działa... :(

    OdpowiedzUsuń
  15. szkoda, że nie nawilża, też bym go nie kupiła ponownie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.