Owocowe błyszczyki FM Group.

Za błyszczykami nie przepadam. Jedyną rzeczą, która przekonała mnie do zakupu błyszczyków z FM to cudowne owocowe zapachy. Z dostępnych pięciu wersji wybrałam trzy - malina, wiśnia i banan. Dostępne są jeszcze brzoskwinia i poziomka. Zakupu nie żałuję. Okazało się, że spisują się całkiem dobrze.



Cena za 15 ml produktu to 13,50 zł. Konsystencja jest dość rzadka, więc trzeba uważać przy wyciskaniu z tubki. Błyszczyk lekko się klei, ale nie jest to tak mocne jak przy innych tego typu produktach. Wolałabym żeby aplikator był inny, bo nie lubię takich tubek. Błyszczyki są bardzo wydajne, nie wiem czy uda mi się je zużyć. Zapachy są piękne, bardzo realne, nie ma w nich żadnej sztuczności.


Błyszczyki lekko barwią usta, nie ma w nich drobinek co bardzo mnie cieszy. Nie wysusza ust, nie podkreśla skórek. Producent zapewnia, że błyszczyki mają działanie pielęgnacyjne i faktycznie tak jest. Widocznie odżywiają usta i lekko je nawilżają. Trwałość to około cztery godziny.

14 komentarzy :

  1. Skusiłabym się na bananowy, nigdy jeszcze nie miałam błyszczyka o takim smaku i zapachu :)
    Do końca mojego rozdania z nagrodą w postaci butów UGG zostało już tylko 6 dni. Jeśli jeszcze się nie załapałaś, zapraszam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna trwałość jak na taki delikatny produkt, a środkowy kolor cudny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdy byłam nastolatką szalałam za takimi błyszczykami i miałam pokaźną kolejkę :D Teraz błyszczyk mam jeden i to tylko dlatego że go dostałam :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzy naraz? poszalałaś :D chyba też byłoby mi ciężko jeden wybrać, pewnie pachną bosko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za błyszczykami w tubkach.

    OdpowiedzUsuń
  6. dla mnie odpadają, bo takich aplikatorów nienawidzę : c

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie bardzo ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z Fm uwielbiam perfumy ale kolorówki nigdy nie miałam, banan też mi się wydaje kuszący :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.