Turkusowy lakier z Yves Rocher.

Dzisiaj o lakierze z Yves Rocher, który bardzo mnie rozśmieszył jak go zobaczyłam. Wiem, nie jest to normalne żeby śmiać się z lakieru, ale zaraz się z tego wytłumaczę. Mam kartę stałego klienta w Yves Rocher. Co miesiąc dostaję jakieś kupony rabatowe i możliwość otrzymania jakiegoś produktu za grosz przy zakupie powyżej 7 zł. Akurat potrzebowałam zmywacza, o którym pisałam Wam już jakiś czas temu. Wtedy za grosz mogłam otrzymać lakier. Co mnie w nim rozśmieszyło? Jego gabaryty. Nigdy nie widziałam takiego malutkiego lakieru. To nie jest próbka, to jest pełnowymiarowy produkt. Moim zdaniem ma to swoje zalety.




Cena za 3 ml lakieru to 9,90 zł. Lakier oznaczony jest zielonym punktem, więc nie kupimy go taniej. Kosmetyk nie zawiera formaldehydu i toluenu, a to się chwali. Wspomniałam, że małe gabaryty mogę uznać za zaletę. Uważam tak dlatego, że rzadko udaje się zużyć cały lakier przed upływem daty przydatności - tutaj mamy taką możliwość. Jedyną wadą wynikającą z małego opakowania jest mały pędzelek, nie jest to najwygodniejsze zwłaszcza gdy mamy długie paznokcie.


Lakier jest całkowicie kremowy, nie ma w nim żadnych drobinek. Wykończenie na wysoki połysk pięknie odbija światło. Konsystencja jest w porządku. Czytałam na Wizażu, że wiele osób narzeka na zbyt dużą gęstość lakieru, moim zdaniem jest w sam raz. Pomijając zbyt mały pędzelek lakier nakłada się be problemu. Równomiernie, nie smuży.


Do pełnego krycia moim zdaniem potrzebne są dwie warstwy. Jeżeli ktoś się uprze to jedna też wystarczy, ale po dwóch kolor jest bardziej nasycony. Wysycha szybko. Trwałość bez żadnych otarć i odprysków to tydzień - piękny wynik. Zmywa się bez problemu i nie odbarwia płytki. Chętnie kupię pozostałe kolory.

13 komentarzy :

  1. Wygląda świetnie. Ja mam z YR mandarynkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiedziałam,że YR ma lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze lakierów z YR, ale kolorek fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Choć to nie mój kolor, pięknie wygląda na Twoich pazurkach

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny kolor :) taka mała buteleczka wygląda bardzo fajnie no i można rzeczywiście mieć większą pewność, że się zużyje cały lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś fioła na punkcie takich kolorków!

    OdpowiedzUsuń
  7. z YR cały czas kupuję to samo - małą wodę toaletową - malinową. Trwałość nie jest super, ale rozmiar idealny do torebki ;) a ich lakiery jakoś mnie nie kuszą:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubie tusz z YR to moj KWC :) Sięgam tez po ich pielęgnacje; nigdy nie przyszlo mi do glowy by siegnąć po lakier - dobrze wiedzieć, ze są dobre i mnie też podoba się miniaturowa pojemność :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolorówki z z Yves Rocher w ogóle nie znam, ładnie wygląda na paznokciach ten lakier

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy nie używałam lakieru od Yves Rocher ale prezentuje się ładnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.