Wibo Wow Sand Glamour nr 3

Dzisiaj o lakierze, który ostatnio bardzo często gości na moich paznokciach. Bardzo podoba mi się wykończenie i połączenie kolorów. Nie wiem, czy lakiery z tej serii są jeszcze dostępne, bo migracja produktów w szafach Wibo jest bardzo wysoka, a kupiłam go już dość dawno temu.


Cena to około 8 zł za 8,5 ml lakieru. Wykończenie jest piaskowe. Lakier ma w sobie dużo brokatowych drobinek w różnych kolorach - fiolet, róż, złoto, brąz. W związku z dużą ilością drobinek spodziewałam się trudności w aplikacji. Nic bardziej mylnego, lakier nakłada się bardzo łatwo, konsystencja jest świetna. Pędzelek jest klasyczny.


Dla uzyskania dobrego efektu trzeba nałożyć dwie warstwy. Lakier wysycha bardzo szybko, więc paznokcie możemy mieć gotowe w mniej niż 10 minut. Trwałość bez odprysków i otarć to 4 dni, ale lakiery pisakowe są świetne pod względem poprawek. Bez żadnych problemów można ubytki załatać i nie widać różnicy. Ze zmywaniem nie ma większych problemów. Wiadomo, zajmuje trochę więcej czasu niż zmycie kremowego lakieru, ale wszystko schodzi bezproblemowo. Chętnie kupiłabym pozostałe kolory.

16 komentarzy :

  1. Daje super efekt :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny jest efekt, chyba się za nim rozejrzę przy następnej wizycie w Rossie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w tych ich brokatowych piaskach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny kolorek. muszę się za nim rozejrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Również kupiłam go jakoś zeszłej zimy (?) i bardzo się z nim polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też go chyba mam! i też lubię : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny jest, uwielbiam takie delikatne drobinki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam go i ubiegłej zimy był bardzo często na moich paznokciach, muszę sobie o nim przypomnieć.

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam piaskowe lakiery, są cudowne, piękne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam ten lakier, daje przpiekny efekt, chociaz dodatkowo lubie pociagnac go top coatem, bo wtedy mocniej blyszczy :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.