Frappe FM Group.

Ostatnio coraz częściej sięgam po brązy i beże. W makijażu oka to chyba moje ulubione kolory na co dzień. Ubrania w tej tonacji też bardzo mi się podobają. Naturalną koleją rzeczy brąz ciężki do opisania zagościł też na moich paznokciach. Kolor piękny i nieoczywisty, Frappe.

Frappe, lakier frappe, lakier nude, FM Group, lakier beżowy, lakier naturalny, lakier brązowy, frappe blog
Cena za 10 ml lakieru to 18 zł. Konsystencja jest w sam raz. Lakier nie rozlewa się na skórki. Rozprowadza się równomiernie i nie tworzy smug. Frappe to kolor całkowicie kremowy, nie znajdziemy w nim żadnych drobinek. Jak każdy lakier firmy FM, ten również ma piękne wykończenie na wysoki połysk. Pędzelek jest klasyczny i wygodny w użyciu.

Frappe, lakier frappe, lakier nude, FM Group, lakier beżowy, lakier naturalny, lakier brązowy, frappe blog


 Do pełnego krycia, jeżeli ktoś się uprze wystarczy jedna warstwa, ale ja wolę nałożyć dwie, bo wtedy kolor jest bardziej jednolity i nasycony. Lakier wysycha w normalnym tempie. Po około 15 minutach wszystko jest zupełnie suche. Trwałość bez żadnych odprysków i otarć to 4 dni. Frappe jest pierwszym lakierem z FM, któremu zdarza się odprysnąć. Zmywa się bez problemów, nie odbarwia płytki paznokcia. 

13 komentarzy :




  1. Ładny kolor ;)) Lakierów FM nie miałam okazji używać :)


    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny jest. U mnie codziennie na oczach króluje brąz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten kolor kojarzy mi się z kawą z mlekiem i kakao ;)
    podoba mi się ;) lubię brązy na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kolor :) Z tej firmy mam tylko perfumy dla mojej psinki :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciężko trafić w mój gust, ale ten kolor jest fantastyczny :))

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię FM,ale lakierów jeszcze nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze okazji używać tych lakierów ale widzę super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor cudny ;) nigdy nie miałam lakieru tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor bardzo w moim stylu - kawa z duuużą ilością mleka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. zdecydowanie mój kolor:)


    +Kochana, chętnie zostaję z Tobą na dłużej i byłoby mi bardzo miło, gdybyś również została moim obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award 2014 (szczegóły na http://kosmetycznetestowanie.blogspot.com/2014/12/liebster-blog-award-2014.html)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.