Liebster Blog Award 2014 #3

Po raz kolejny zostałam nominowana do odpowiedzi na pytania tym razem przez Kosmetyczne Testowanie. Dziękuję Ci bardzo i z przyjemnością odpowiadam na zadane pytania. Serdecznie zachęcam wszystkich do zajrzenia na bloga Kosmetyczne Testowanie.

1.Ulubiony olejek to:
Olejek kokosowy. Uwielbiam go za wielofunkcyjność. Sprawdza się u mnie na włosach, do ciała, do twarzy i do demakijażu. Niezastąpiony.

2.Podkład czy krem BB?
Podkład. Wszystkie kremy BB, które testowałam były beznadziejne, może kiedyś trafię na jakiś godny polecenia.

3.Ostatnio przeczytana książka:
Paulina Młynarska & Dorota Wellman "Kalendarzyk Niemałżeński". Tytuł jest dość przewrotny i moim zdaniem nie do końca odpowiada treści książki. Polecam każdej kobiecie.

4.Twój wymarzony prezent:
Nie mam wymarzonego prezentu. Jest wiele rzeczy, które chciałabym mieć. Aktualnie najbardziej ucieszyłabym się chyba z wyjazdu do ciepłych krajów ewentualnie do jakiegoś przytulnego hotelu w górach.

5.Jakiego kosmetyku nie polecasz?
Nie polecam tanich lakierów do paznokci.

6.Jak zakupy to gdzie?
Lubię duże galerie handlowe, w których wszystkie sklepy są w jednym miejscu.

7.Czego najbardziej nie lubisz w blogosferze?
Najbardziej nie lubię jak zawiesza się Blogger, zżera posty i wszystko miesza.

8.Kosmetyk bez którego nie możesz żyć:
Nie jest sprecyzowane czy chodzi o kolorówkę czy pielęgnację więc zakładam że chodzi o wszystkie kosmetyki ogólnie. Jeżeli ktoś miałby mi zabrać wszystko i mogłabym zostawić tylko jeden produkt zostawiłabym sobie mydło.

9.Ulubiony przedmiot w domu?
Waham się między łóżkiem a komputerem ;)

10.Szminka czy błyszczyk?
Kiedyś odpowiedziałabym, że błyszczyk teraz co raz bardziej przekonuję się do szminek. W błyszczykach denerwuje mnie to, że się kleją i włosy przyklejają mi się do ust. Szminka może i jest trudniejsza w aplikacji, ale przynajmniej mnie nie denerwuje. Szminka.

11.Twój ulubiony blog:
Malvina Pe Uwielbiam i zawsze wyczekuję z zapartym tchem na nowy tekst :)

Nie będę nikogo tagować. Jeżeli ktoś z Was ma ochotę odpowiedzieć na pytania to serdecznie zachęcam :)

3 komentarze :

  1. W pkt nr 2 mam podobne zdanie, też nie lubię kremów BB bo kompletnie nic u mnie nie robią.

    OdpowiedzUsuń
  2. Również wolę podkłady, BB do mnie nie przemawiają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy ten blog, który polecasz. Muszę mu się bliżej przyjrzeć:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.