Rimmel Riviera Red.

Gdybym do końca życia miała nosić jeden kolor paznokci zdecydowanie byłaby to czerwień. Kocham wszystkie odcienie tego koloru. Jakiś czas temu udało mi się znaleźć ten idealny - 323 z serii Lycra PRO Rimmel. Nazwa idealnie oddaje barwę - piękna i elegancka czerwień - Riviera Red.


Cena za 12 ml lakieru to 16 zł. Niestety kolory lakierów Rimmel zmieniają się dość często i nie wiem czy 323 jest jeszcze dostępny stacjonarnie. Konsystencja jest idealna. Lakier nie rozlewa się na skórki i bardzo dobrze się rozprowadza.


Lakiery Rimmel mają mój ulubiony rodzaj pędzelka. Szeroki, płaski i zaokrąglony na końcu - idealny. Lakier nie ma żadnych drobinek, to jest idealna czerwień z pięknym połyskiem.


Do pełnego krycia potrzebne są dwie warstwy. Lakier wysycha bardzo szybko. Producent obiecuje, że lakier utrzyma się na paznokciach do dziesięciu dni. Mi nie udało się utrzymać go w nienaruszonym stanie przez tak długi czas, ale uważam że tydzień to też bardzo dobry wynik. Zmywa się bez problemów i nie odbarwia paznokci.

15 komentarzy :

  1. Czerwień ostatnio często gości na moich pazurkach , konkretnie używam lakieru z essence ale i ta jest naprawdę śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie lubię czerwieni na paznokciach, ale u siebie. Niemniej jednak kolorek piękny, suknię na sylwestra to mogłabym taką mieć ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny odcień czerwieni, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten odcien to dla mnie kwintesencja czerwienni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie używam czerwonych lakierów, niestety przejadł mi się ten kolor mimo, że jest bardzo kobiecy :))

    OdpowiedzUsuń
  6. czerwień idealna, paznokcie wyglądają jak mokre, cudo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam czerwień - czy to na paznokciach, czy też na ustach :) Jak dla mnie jest to kobiecy i seksowny odcień.

    Ciekawe czy ten numer lakieru jest jeszcze dostępny, hm ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam czerwone paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. też uwielbiam czerwień! w mojej kosmetyczce zawsze musi być miejsce dla czerwonego lakieru do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie soczyste kolory na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.